13 октомври, 2024
ПочетнаАВТОБИЗПремиера на два модели на „Nissan“ во еден ден! (ФОТО/ВИДЕО)

Премиера на два модели на „Nissan“ во еден ден! (ФОТО/ВИДЕО)

Јапонскиот производител „Nissan“ ги претстави новите „Patrol“ и „Armada“, при што премиерите на двата теренци се одржа во ист ден, но на различни локации. Во САД пред медиумите беше прикажана третата генерација на џиновскиот „SUV Armada“, а во Абу Даби седмата генерација на „Patrol“.

Не е тајна дека ова е всушност истиот автомобил, дизајниран само за пазарите во различни земји. Изгледот му е радикално променет и наместо атмосферски V8, се појавува турбо V6, но во суштина дизајнот останува ист – станува збор за огромен, удобен теренец на рамка со независна суспензија на сите тркала.

Првично, теренецот на „Nissan Armada“ од 2003-та година беше чисто американски модел изграден на шасијата на пикапот со целосна големина на „Nissan Titan“ – па дури беше произведен во фабрика во Мисисипи. Во сегашната постава на јапонската марка, „Armada“ и „Patrol“ се веќе еден автомобил, се произведуваат на иста лента во Фукуока и се разликуваат само во мали детали. Имаат и „брат“ од брендот „Infiniti“ – „SUV QX80“.

Новата генерација на „Infiniti QX80“ дебитираше на саемот за автомобили во Њујорк напролет, а сетот е на ред на неговите „браќа“. Однадвор, нема ништо заедничко со нив, освен монументалните димензии и општите пропорции – сите предни панели на каросеријата, па дури и линијата за застаклување се сосема различни, а наместо рачки што се извлекуваат, се користат обични.

Во споредба со претходната генерација, двата теренци на „Nissan“ пораснаа доста. Должината е 5.324 милиметри (+18 mm), но тие значително се зголемија во ширина (2.116 mm, +86 mm). Јачината на торзија се зголемила за 25%, а јачината на свиткување се зголемила за 57%. Сепак, судејќи според непроменетото меѓуоскино растојание (3075 милиметри), шасијата останува иста. Зачувана е и шемата на суспензијата – двојни жици напред и назад.

Новиот „Patrol“ беше претставен на Блискиот Исток, каде моделот е многу популарен.

Механизмот за управување наместо хидраулика добива електричен засилувач. Сопирачките сега се со жица, а хидрауличниот притисок се создава со електронски модулатор. Ова е неопходно за да се опреми теренецот со комплекс од електронски асистенти – адаптивна контрола на патувањето „ProPilot Assist“ и во поскапи нивоа на опрема – систем за одржување лента, па дури и напреден автопилот „ProPilot Assist 2.1“, кој му овозможува на возачот да ги тргне рацете од воланот на автопатот.

Како и кај „Infiniti QX80“, моторот „VK56DE“ – 5,6-литарски атмосферски V8, е заменет со V6 3.5 со „VR35DDTT“ турбо со директно вбризгување. Ова доведе до благо зголемување на моќноста (425 ks наспроти 406 КС претходно) и значително зголемување на вртежниот момент – 700 Nm наспроти 560 Nm. А на Блискиот Исток ќе биде достапен и скромен атмосферски V6 3.8 мотор со 316 ks и вртежен момент 386 Nm

Двата мотори се поврзани со деветстепен автоматски менувач чиј опсег на моќност е зголемен за 40% во споредба со претходниот седумстепен менувач. Традиционалниот селектор е отстранет, со контролно копче поставено на централната конзола.

За прв пат на американскиот пазар, „Armada“ го добива „off-road“ пакетот „PRO-4X“. Главните разлики се пневматската суспензија, блокирањето на задниот диференцијал, малку повеќе „заби“ на гумите од 20 инчи, заштитата на дното, необоените пластични штитници и „напиканите“ браници. Тие овозможуваат значително подобрување на геометриската проодност – аголот на приближување речиси двојно се зголеми – до 33 степени, а аголот на отстапување – до 24,5 степени.

Внатре, сè е речиси како во „Infiniti“, но поедноставно. На централната конзола, наместо екран на допир, има контролна табла за климатизација со копче и бројчаник за префрлување на „off-road“ режимите. Помала е и дијагоналата на централниот екран на мултимедијалниот систем – 12,3 инчи во основната конфигурација. Големиот 14,3-инчен екран, како и „Infiniti“, е достапен само во првите три нивоа на опременост. Аудио системот „Klipsch“ има помалку звучници (12 наместо 14), а доплата е достапен и „head-up“ дисплеј.

Распоредот на салонот со три реда е зачуван – внатрешноста е дизајнирана за седум или осум патници, во зависност од дизајнот на вториот ред – пар фотелји или седиште со седишта (превиткување во сооднос 40: 20:40 ). Од „Nissan“ ветуваат дека во новата генерација просторот за нозете е значително зголемен – за 10,5 сантиметри во првиот ред и за дури 14,5 во третиот. Покрај тоа, волуменот на багажникот исто така е зголемен – за 1/4 кога седиштата се преклопени во сите три реда.

Во САД, новата „Nissan Armada“ се очекува да биде моделска 2025-та година и ќе пристигне во дилерите пред крајот на оваа година. Постојат пет нивоа на опременост за американскиот пазар, со сите освен „off-road PRO-4X“ достапни и со погон на сите тркала и со погон на задните тркала.

Нарачките за новата „Nissan Armada“ сега се прифаќаат на Блискиот Исток, но сè уште не се објавени конкретни датуми за почеток на продажбата. Но, цената е позната, почнувајќи од 65.000 долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП