16 септември, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Aston Martin“ го претстави новиот „Vanquish“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Aston Martin“ го претстави новиот „Vanquish“ (ФОТО/ВИДЕО)

Британскиот производител „Aston Martin“ продолжува да верува во V12 мотори, а доказ е оживувањето на едно од најголемите имиња во светот на суперавтомобилите со таков мотор – „Vanquish“.

По 6-годишно отсуство од сцената, моделот се враќа на своите корени како голем, моќен, луксузен „GT“ автомобил, под чија хауба се наоѓа 5,2-литарски твин-турбо V12 со 824 ks и овозможувајќи достигнување 345 km/h. „Aston Martin“ планира да произведува не повеќе од 1.000 единици годишно, со основна цена од околу 400.000 евра.

Моторот ги дели своите основни димензии со претходниот V12 на марката, но е многу ревидиран во споредба со неговиот претходник. За да се зголеми и моќноста и вртежниот момент (монструозни 1000 Nm) и да се задоволат емисиите, моторот добива нов блок, глави, приклучоци, брегасти вратила, поврзувачки шипки, турбополначи, инјектори за гориво и преместени свеќички.

Како и кај старата „DBS Superleggera“, моторот е поврзан со осум-брзински автоматски менувач поставен назад, иако како и новите „Vantage“ и „DB12“, добива електронски контролиран диференцијал со ограничено лизгање. Моторот, исто така, има нова функција наречена „Boost Reserve“, која може да го зголеми зголемениот притисок над она што е потребно при дел од гасот, па кога се бара поголема моќност, возачот ја има на располагање. И соодветно, времето на забрзување од 0 до 100 km/h е 3,2 секунди.

Како и сите актуелни автомобили на марката, новиот „Vanquish“ има врзана и екструдирана алуминиумска монококна шасија, но за разлика од „DB12“ и „Vantage“, добива претежно каросерија од јаглеродни влакна. Нето масата на автомобилот е 1.773 килограми, но со сите течности потребни за возење, ќе надмине 1.810 килограми.

Гумите се прилагоден сет на „Pirelli P-Zeroes“ со димензии 275/35 напред и 325/30 назад. Автомобилот се испорачува стандардно со алуминиумски тркала и карбон-керамички сопирачки кои помагаат да се држи под контрола непростираната тежина.

Има и секаква фенси технологија за шасија. „Vanquish“ користи „Bilstein DTX“ амортизери како новите „Vantage“ и „DB12“, а исто така добива инерцијален мерач со шест оски што помага да се обезбеди попрецизна контрола на амортизерите, електронскиот диференцијал и системите за контрола на влечење/стабилност. Има и нов систем наречен „Corner Braking“ кој помага задниот дел да биде стабилен при свиоци.

Внатрешноста на „Vanquish“ изгледа многу како другите актуелни модели на „Aston Martin“, комплетирана со нова централна конзола полна со физички контроли и индивидуално дизајниран систем за информации и забава.

Во споредба со „DB12“, „Vanquish“ е подолг, поширок и понизок. На изглед, дефинитивно изгледа како „Aston“, иако со повеќе извајана хауба и поголеми задни грбови. Сепак, опашката е инспирирана од серија автомобили што компанијата ги возеше на Ле Ман во 1960-тите – „DP212“, „DP214“ и „DP215“. Има и нешто од ограниченото издание „Valor“ во профилот и задниот дел, што само по себе потсетува на масивните „GT“ на „Aston“ од 1970-тите.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП