Развојот на индустријата за електрични возила е толку брз што автомобилите стануваат застарени за неколку месеци.
Директорот и сопственик на производителот на електрични автомобили „Nio“, Вилијам Ли, предупредува дека индустријата се движи пребрзо, при што некои модели се значително ажурирани двапати за само шест месеци.
„Ако не може да се ажурираат наследените системи, тоа многу ќе им наштети на постоечките корисници“, вели Вилијам Ли.
Неодамна, „Zeekr“ беше силно критикуван од сопствениците на автомобили, откако производителот лансираше ажурирана верзија на возилото „001“ само шест месеци по последната промена на моделот.
Новиот модел дојде со значително подобрени компјутери и системи за помош на возачот. Развојот е толку брз што новиот модел често застарува по само една година.
Тука има неколку проблеми. Прво, купувачите трошат, на пример, 50.000 евра за ново електрично возило кое брзо ќе стане анахроно, а потоа ќе губат голема сума пари кога подоцна ќе го продадат како користено.
Вилијам Ли предупредува дека автомобилската индустрија ризикува да ја изгуби довербата кај клиентите доколку продава производи кои се технолошки застарени по само неколку месеци.
„Во ерата на паметните автомобили, брзата промена на конфигурацијата на возилата е голем проблем со кој се соочува индустријата. Производителите мора внимателно да ги земат предвид интересите на старите клиенти кога лансираат нови производи“, рече основачот на „Nio“.
Вилијам Ли верува дека производителите на автомобили треба да инвестираат повеќе во развој на софтвер и да обезбедат ажурирања за старите клиенти. Ова е модел што „Tesla“ го користи со години, кога дури и постарите модели добиваат софтверски ажурирања, до одреден степен.