Зошто „Facebook“ е толку вредна платформа за маркетинг? Затоа што сите се таму!
Поради тоа и секој бренд се стреми да присуствува активно во социјалната мрежа и да се задржи интересот на потрошувачите. Извештај на „BI Intelligence“ покажува зошто „Facebook“ е најголемото „маркетинг оружје“, и покрај извештаите кои укажуваат дека мрежата не е од најатрактивните средини за младите луѓе. Тоа се покажува во оној вид на извештај.
Население:
Знаеме дека повеќе 1 милијарда луѓе се сега на „Facebook“. Но каква е пенетрацијата во голем пазар како што е САД, таму 67 проценти од населението ја користи оваа мрежа. Во Европа, процентот е дури и поголем – 82 проценти во Велика Британија.
Возраст:
Во САД, 83 проценти од младите луѓе на возраст од 18-29 имаат профил на „Facebook“.
Доход:
73 проценти од луѓето со приход од 75.000 долари годишно во САД се активни на „Facebook“, што е спротивно на 17 проценти на „Twitter“ и 13 проценти на „Pinterest“.
Мобилни телефони:
„Facebook“ е најпопуларната апликација за паметните телефони.
Надвор од САД:
86 проценти од корисниците на „Facebook“ се надовор од САД, или 29 проценти од тие се од Азија.
Пол:
Жените се малку повеќе од мажите, но не толку колку во „Pinterest“ или било која друга мрежа.
Образование:
75 проценти од Американците кои завршиле факултет се на „Facebook“.