Заработката на „PepsiCo“ во вториот квартал ги пропушти очекувањата на аналитичарите откако серијата покачувања на цените и конкуренцијата од приватните етикети ја забавија продажбата на нејзината пакувана храна и газирани пијалаци, главно во САД, најголемиот пазар на компанијата.
Приходите на компанијата се зголемија за 0,8% до 22,50 милијарди долари во кварталот, додека аналитичарите очекуваа приход од 22,57 милијарди долари.
Аналитичарите истакнуваат дека цените на суровините, кои почнуваат да се нормализираат по речиси две години повторени покачувања, сè уште се повисоки од нивото пред пандемијата на Ковид-19. Тоа им дава малку простор на компаниите како „PepsiCo“ да ги зголемат цените додека обемот на продажба се намалува, пренесува „Reuters“.
Американската корпорација ги зголеми цените на своите производи во просек за 5% во кварталот кој заврши на 15 јуни, во согласност со првиот квартал. Сепак, вкупните органски количини се намалија за 3% во текот на извештајниот период.
Директорите на компанијата објаснија дека досегашните перформанси во многу категории на храна, вклучително и пакуваната храна, се слаби, а потрошувачите станале посвесни за вредноста и претпочитаат различни брендови, канали за пакување и купување.
„Frito-Lay North America“, која ги продава чипсовите „Lay’s“ и „Doritos“, придонесува со околу 27% од вкупниот приход на „PepsiCo“ во фискалната 2023-та година и е втор по големина бизнис на гигантот по нејзината единица за пијалоци во Северна Америка, која сочинува околу 30% од вкупната продажба.
Акциите на компанијата паднаа за 2,2% по објавувањето на податоците. „PepsiCo“, исто така, рече дека очекува органските приходи во фискалната 2024-та година да се зголемат за околу 4 проценти, во споредба со претходните очекувања од најмалку 4 проценти.
Сепак, намалувањето на производството и другите трошоци од врвовите на пандемијата, како и влијанието на повисоките цени, му помогнаа на „PepsiCo“ да пријави прилагодена заработка од 2,28 долари по акција, надминувајќи ги проценките на „LSEG“ од 2,16 долари по акција.