„Defender Octa“ може да се гледа како одговор на „Land Rover“ на најмоќната „G“ класа на „Mercedes“.
Големата британска „кутија“ наместо сегашната 5.0-литарска V8 опција (525 ks) ја придвижува 4.4-литарскиот V8 мотор на „BMW“ поддржан од благ хибриден систем.

Тоа значи дека можете да сметате на 635 „коњи“ и 800 Nm максимален вртежен момент, кој се распределува на двете оски преку осумстепен автоматски менувач.
Во „Land Rover“ имаат направено многу работа на шасијата, системот за управување и адаптивната суспензија која е прилагодена на споменатиот потенцијал на моторот.

Најмоќниот „Defender“ досега може така да се пофали со минимално надолжно и попречно навалување на каросеријата во динамичен ритам на асфалтни површини, во што помогна пошироката трага од 22-инчни тркала под продолжените браници зад кои сопирачките потпишани од „Brembo“ се скриени.

Во пространата и кожна кабина, која се нуди во неколку бои, се издвојуваат дополнително профилираните предни седишта со интегрирани потпирачи за глава, а верзијата „Octo“ која се нуди и во две нови бои на каросеријата, однадвор се препознава по црниот покрив и црна петта врата.

„Land Rover“ за прв пат ќе го претстави најмоќниот „Defender“ пред јавноста на фестивалот на брзина во Гудвуд, кој започнува на 11-ти јули, а за првото издание (Edition One) треба да одвоите нешто повеќе од 156.000 евра.