1 јули, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Bentley Continental GT“ ја смени генерацијата и стана моќен хибрид (ФОТО/ВИДЕО)

„Bentley Continental GT“ ја смени генерацијата и стана моќен хибрид (ФОТО/ВИДЕО)

„Bentley“ го претстави новиот „Continental GT“. За прв пат од „S2 Continental“, моделот од четвртата генерација може да се пофали со единечни фарови и добија „трепки“ во стилот на концептот „EXP 100 GT“ и колекторскиот родстер „Mulliner Bacalar“. Засега, Британците ја прикажуваат само напумпаната „Speed “​​верзија, каде моќниот W12 6.0 мотор е заменет со хибриден систем „Ultra Performance“ со V8 мотор со двојно турбо.

Новиот „Continental GT“ ја покажува насоката на развојот на дизајнот на „Bentley“, а „Speed“ ​​верзијата стана најмоќниот „патнички“ автомобил на марката во целата нејзина историја. И иако „Grand Tourer“ е најавен како четврта генерација, всушност тоа е длабока модернизација на неговиот претходник, при што уделот на новите компоненти е 68%. Направени се промени во шасијата, внатрешната опрема и погонскиот систем, кој во „Continental GT Speed“ ​​сега е хибрид базиран на твин-турбо V8 4.0.

Моторот е подесен да произведува 600 ks и вртежен момент од 800 Nm. Електричниот мотор (190 ks, 450 Nm) интегриран во менувачот му доаѓа на помош при остри забрзувања од место и во опсегот на средните вртежи. Вкупната моќност е 782 коњски сили и 1000 Nm, додека кај претходникот со W12 беше 659 ks и 900 Nm. Во багажниот простор е вградена влечна батерија со капацитет од 25,9 kWh. Ова ја подобри статичката распределба на тежината, при што акцентот беше ставен за прв пат во корист на задната оска (49:51).

Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 3,2 секунди наместо претходните 3,5 секунди, но максималната брзина останува иста – 335 km/h. Динамичките карактеристики се потврдени со неофицијалниот „подводен брзински рекорд“, кој гран-турерот го постави во најдолгиот подводен тунел на планетата – „Ryfylketunnelen“ во Норвешка.

Со полн резервоар, автомобилот минува 859 километри, на струја – до 81. Батеријата „Continental“ поддржува полнење со моќност до 11 kW и целосно се полни за околу три часа. Сето ова е комбинирано со најновата генерација на мехатроника интегрирана во комплексот „Bentley Performance Active Chassis“.

Ова вклучува погон на четири тркала, електронски контролиран диференцијал, систем за контрола на тракцијата кој динамички го распределува вртежниот момент помеѓу оските и тркалата, активна функција за потиснување на тркалата и нов софтвер за системот за стабилност. „Continental GT“, исто така, располага со ажурирана воздушна суспензија со електронски контролирани амортизери со два вентили што овозможуваат посебно прилагодување на нивоата на компресија и враќање.

Однадвор, четвртиот „Continental GT“ лесно се препознава по неговите единечни фарови, кои последен пат беа користени на сериските „Bentley“ кон крајот на 1950-тите. Оптиката овде е матрица, со 120 LED модули во секој блок. Крмата е крунисана со ретуширани лампиони, чиј тродимензионален дизајн би требало да личи на вулканска лава.

За внатрешноста има нови опции за декор: 3D шевови, избледени перфорации, специјален вез и темна хромирана облога. Опциите вклучуваат велнес столици со микрорегулација на положбата на телото и вграден систем за терморегулација.

Дополнително, за моделот се нудат три аудио системи. основни, „Bang & Olufsen“ и аудиофил Наим. Системот за контрола на климата доби нов филтер за честички, јонизатор и научи да го прикажува индексот за квалитет на воздухот внатре и надвор. Протоколите „Apple CarPlay“, „Android Auto“ и „Intelligent Park Assist“ се подобрени. Воведена е нова апликација „My Bentley App Studio“ преку која можете директно да преземате програми за стриминг музика, игри, апликации за навигација и друго на вашиот медиумски систем. За во иднина е најавена функција за предвидување на семафорите, со што ќе се олесни влегувањето во „зелениот бран“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП