29 јуни, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАHisense, од спонзор до клучен технички експерт

Hisense, од спонзор до клучен технички експерт

Hisense, глобален бренд на апарати за домаќинство и електроника за широка потрошувачка, осум години по ред е на листата на Kantar BrandZ™ за Топ 10 кинески глобални брендови, што ја потврдува глобалната посветеност на Hisense за квалитет и иновации.

Hisense доминира на кинескиот пазар за телевизори, каде што е број еден продавач 20 последователни години – од 2004 до април 2024 година. Покрај својата доминација во земјата, Hisense телевизорите постигнаа глобален удел во испораката од 13,6 проценти во првиот квартал на 2024 година, обезбедувајќи го второто место во светот од 2022 година до првиот квартал на 2024 година.

Компанијата е глобален лидер во испораката на 100-инчни телевизори, ласерски ТВ уреди и по бројот на одобрени патенти за TriChroma Laser TV.

Hisense телевизорите покажаа исклучителни перформанси на различни меѓународни пазари. Од јануари до април 2024 година, тие имаа најголем удел на пазарот во Австралија и Јужна Африка, но второ место во Канада и Мексико. Водени од амбицијата никогаш да не се задоволуваш со бр. 2 на глобално ниво, (eng. Never Settle for No.2 Globally) Hisense немилосрдно се стреми кон квалитет и иновации. Задоволството на клиентите сè уште е најдобрата препорака и она што го издвојува брендот Hisense, помагајќи му да го достигне глобалниот број еден.

Оваа година, Hisense соработува со UEFA European Championship™ трет пат по ред и дебитира како официјален снабдувач на VAR екрани за UEFA EURO 2024™.

Воведувањето на VAR (Video Assistant Referee) технологијата претставува една од најзначајните промени во фудбалот во последните 50 години. Оваа иновација ја подобри праведноста и прецизноста на самата игра и судиските одлуки. Одлуката на UEFA да му ги додели на Hisense правата за снабдување со VAR екрани е извонредно признание за технологијата на прикажување на компанијата.

За да се исполнат стандардите на VAR, од суштинско значење е да имате уреди со високо ниво на прецизност, бидејќи брзата природа на спортот бара беспрекорно прикажување на деталите. Водечката технологија за заштита од замаглување на Hisense, независно разви чип за квалитет на слика со вештачка интелигенција што ги идентификува и обработува сликите на ниво на пиксели во реално време. Ова гарантира дека нема да се изгуби ниту еден клучен детал.

За време на турнирот, навивачите го забележаа и споменатиот слоган Никогаш не прифаќај го второто место на глобално ниво на ЛЕД рекламните панели до теренот, што јасно кажува дека Hisense нема да биде задоволен од моменталната ситуација и ќе работи уште повеќе за да бидат број еден! Од претходното UEFA EURO™️, Hisense постепено премина од бренд спонзор во бренд кој обезбедува супериорна техничка поддршка. Исто така, ја зголеми свесноста за брендот на глобалните пазари, овозможувајќи им на сите да ја видат технолошката моќ на Hisense.

# # #

Hisense е еден од водечките светски брендови на потрошувачка електроника и апарати за домаќинство. Портфолиото на компанијата комбинира мултимедијални уреди со фокус на паметни телевизори, апарати за домаќинство и интелигентни ИТ решенија. Hisense работи во повеќе од 160 земји во светот и постигнува исклучително динамичен раст во индустријата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП