23 јуни, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Cadillac“ сака да направи хиперавтомобил

„Cadillac“ сака да направи хиперавтомобил

„Cadillac“ дизајнираше неколку неверојатни концепти низ годините, вклучувајќи го извонредниот „Cien“ од 2002-ра година (на сликата) со моќен V12.

Автомобилот со среден мотор никогаш не стигна до сериско производство, но луксузниот бренд на „General Motors“ не се откажа од лансирање на суперавтомобил или дури и хиперавтомобил. Ова го откри главниот дизајнер на „GM“, Мајкл Симко, зборувајќи за австралиското издание „Carsales“.

„Можеме ли да дизајнираме хиперавтомобил? Да. Дали сакаме да изградиме? Да. Но, дали навистина? Тешко, тоа би било премногу“, коментира Симко, додавајќи дека овој автомобил не мора нужно да биде електричен, но не треба да се исклучи можноста.

Обложувањето на мотор со внатрешно согорување би било логично со оглед на тоа што тркачкиот автомобил „V-Series.R“ е опремен со V8. Дополнително, „F1“ амбициите на брендот (со Андрети) вклучуваат V6 мотор. Тимот „Andretti-Cadillac“ се фокусира на стартот во 2026-та година, откако неговата понуда да се натпреварува во 2025-та година беше одбиена од ФИА.

Во 2026-та година, новите прописи за мотори во шампионатот ќе бараат употреба само на одржливи горива. Вреди да се напомене дека „General Motors“ нема да стане производител на мотори до 2028-та година. Така, за првите две сезони во Формула 1, „Andretti-Cadillac“ ќе мора да се здружи со друг добавувач на мотори.

Хиперавтомобил со ознака „Cadillac“ не би бил толку пресилен идеја, со оглед на историјата на компанијата со концептни автомобили. Не само „Cien“, туку и „Sixteen“ од 2003-та година (на сликата подолу) со својот масивен V16 мотор. Компанијата е убедена дека бидејќи „Ford“ сака да го продаде „Mustang GTD“ за 325.000 долари, зошто „Cadillac“ да не го искористи тоа и да понуди автомобил по слична цена.

Во исто време, Симко коментира и што се случува на „обичниот“ пазар на автомобили. Тој ги опиша теренците како „нужно зло“ што го зазеде пазарот кога возачите едноставно сакаа да седат повисоко во своите автомобили.

„SUV-овите се практично и рационално купување, но „Cadillac“ останува посветен на седаните. Тие не само што се поубави и позабавни за возење, туку и аеродинамички поефикасни“, рече Симко, додавајќи дека премиум брендот наскоро ќе лансира нов седан (или поточно лифтбек), но не откри детали.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП