„Alfa Romeo Junior“, првиот електричен автомобил на италијанската марка, ќе пристигне летово и ќе чини околу 39.000 евра во основната верзија.
Кросоверот кој ќе се произведува во Полска, првично наречен „Milano“ пред политичката контроверзност, има батерија од 54 kWh и автономија од 402 километри во својата најекономична верзија.
Стандардното лансирање на „Elettrica“ и „Speciale“ (со почетна цена од околу 41.000 евра) развива 154 ks, додека врвната верзија на „Veloce“ развива 237 ks и има домет од 346 километри.
Стандардната опрема на варијантата „Elettrica“ вклучува 18-инчни аеро-оптимизирани алуминиумски тркала, задни паркинг сензори, сјајно црни капачиња на ретровизорите и LED светла.
Внатрешноста содржи инфозабавен екран од 26 см поставен во ретро стил со телескопско куќиште, компатибилен со „Android Auto“ и „Apple CarPlay“ системот.
Позициониран како духовен наследник на моделите „Giulietta“ и „Mito“, новиот „Junior“ нуди достапност со врвна привлечност и искуство во возењето за да се привлече новата генерација на „Alfistas“.
Шефот на „Alfa Romeo“, Жан-Филип Импарато, рече дека „Junior“ е дизајниран да го префрли брендот „од ексклузивен во инклузивен“.
Тој нагласи дека ќе биде во ист опсег со ултра ексклузивниот суперавтомобил „33 Stradale“, додавајќи: „Alfa“ е единствената марка што може да продава автомобил и за два милиони и за 30.000 евра“.
Со димензии 4170mm x 1780mm x 1500mm, „Junior“ усвојува неколку смели нови дизајнерски знаци, но се навраќа на патеките на старата „Alfa“ со детали како што се разгорени браници и „coda tronca“ заден дел.
Најпрепознатлива карактеристика е новата интерпретација на традиционалната предна решетка на „Alfa“ – „скудето“, која кај електричните верзии содржи стилизирани елементи од логото на компанијата. Ова го менува и најпрепознатливиот детал на „Alfa Romeo“ – регистарската табличка повеќе нема да биде десно туку во средината.
Тврдејќи дека има „најлесна тежина во сегментот и оптимална дистрибуција на маса“, „Alfa“ ја истакнува „најдобрата возна динамика во класата“ за „Junior“, истакнувајќи дека шасијата е подесена од истиот тим одговорен за супер-лимузината „Giulia GTA“.
Варијантата „Veloce“, позиционирана како „највозечка“ во гамата, е опремена со истиот диференцијал со ограничено лизгање „Torsen“ како и „Abarth 600e“. Има предни и задни шипки против превртување, а „Alfa“ ја тврди најдобрата динамика на возење во класата.
Како и „Citroën C4“, „Fiat 600“, „Jeep Avenger“ и „Peugeot 2008“ со кои дели платформа (и основни димензии), „Junior“ е достапен како EV или благ хибрид.
„Junior Hybrid“ комбинира 1,2-литарски трицилиндричен бензински мотор со 48V стартер-генератор и електричен мотор од 28 КС во шест-брзински автоматски менувач за 134 ks и можност за краткотраен режим на возење EV.
Доаѓа стандардно со погон на предните тркала, но верзијата со погон на сите тркала ќе пристигне подоцна – „прва во премиум сегментот“, тврдат од „Alfa“.