15 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Audi Q6L e-tron“ е електричен „SUV“ прилагоден за кинескиот пазар (ФОТО)

„Audi Q6L e-tron“ е електричен „SUV“ прилагоден за кинескиот пазар (ФОТО)

На автосаемот во Кина, „Audi“ претстави нов електричен модел, наменет за тамошните клиенти кои ценат дополнителен простор на задните седишта.

Автомобилските компании од Запад со години му угодуваат на кинескиот купувач правејќи верзии на нивните модели со продолжено меѓуоскино растојание специјално за пазарот во таа земја.

Последниот таков пример е „Audi Q6L e-tron“, продолжениот „SUV“ за Кина, кој дебитираше на саемот за автомобили во Пекинг.

Но, во овој случај, освен димензиите на возилото, зголемен е и опсегот со оглед на тоа што се работи за електричен модел.

Обичниот „Audi Q6 e-tron“ е првиот модел на марката базиран на механичката основа на „Premium Platform Electric“ (PPE), развиена заедно со „Porsche“.

Целта е чекор напред за компанијата на нејзиниот пат да стане производител на „крајна електрична мобилност“.

Како и другите модели базирани на „PPE“ за кинескиот пазар, „Audi Q6L e-tron“ исто така ќе се произведува во новата фабрика во Чангчун.

Со продолжено меѓуоскино растојание за 105 милиметри, „Q6L e-tron“ овозможува инсталирање на поголема батерија. Според „Audi“, ова треба да му овозможи на возилото автономија поголема од 700 km!

Станува збор за ново развиена литиум-јонска батерија која се состои од дванаесет модули и 192 призматични ќелии со вкупен бруто капацитет од 107 kWh – 7 kWh повеќе во споредба со обичните „Audi Q6 e-tron quattro“ и „SQ6 e-tron“.

Со технологија од 800 волти и максимална моќност на еднонасочно полнење од 270 kW, потребни се 25 минути за полнење на батеријата од 10 до 80 проценти капацитет.

Дополнително, можен е досег до 260 km за само десет минути полнење на соодветен брз полнач.

Во верзијата со погон на задните тркала, „Q6L e-tron“ има 347 ks (255 kW), а во quattro верзијата со погон на сите тркала, вкупната комбинирана моќност на електричниот мотор е 469 ks (345 kW).

Проширената верзија на теренецот нуди повеќе простор, удобност и удобност за секојдневна употреба. Меѓуоскиното растојание од 2,99 метри би требало да обезбеди дури и „простор за нозете во деловна класа“.

Инаку, вкупната должина на возилото е зголемена од 4,77 метри на 4,88 метри.

Со висина од нешто помалку од 1,69 метри, тој е четири сантиметри повисок од обичниот „Audi Q6 e-tron“, додека ширината на двата модели е идентична.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП