4 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗОва е најбрзиот „Mercedes-AMG“ во историјата (ФОТО/ВИДЕО)

Ова е најбрзиот „Mercedes-AMG“ во историјата (ФОТО/ВИДЕО)

Премиерата на новиот суперхибрид на „Mercedes-AMG“ беше најавена пред неколку месеци, а спортското купе со две врати го имаше своето јавно деби во Кина.

Местото на премиерата беше патеката во Шангај, каде што се одржа петтата рунда од шампионатот во Формула 1, а тоа не беше случајно избрано, бидејќи „Mercedes-AMG GT63 S E Performance“ користи голем број технологии од мото-спортот. И тоа го прави автомобил со најбрзо забрзување на спортскиот оддел на „Mercedes“.

Познавачите на производите на „Mercedes-AMG“ знаат дека „E Performance“ е името што компанијата им го дава на своите хибридни модели. Во овој случај, „GT63 S E Performance“ добива 805 ks од 4,0-литарски твин-турбо V8 напред и електричен мотор на задната оска. „DVG“ обезбедува 603 ks, но поимпресивен е комбинираниот вртежен момент – 1420 Nm.

Сето ова овозможува забрзување од 0 до 100 km/h за околу 2,7 секунди. И иако купето од новата генерација добива две дополнителни седишта, тоа е официјално серискиот модел со најбрзо забрзување што „AMG“ го има направено. А уште поимпресивно е што овој автомобил тежи преку 2,2 тони.

Технички ова е „plug-in“ хибрид, но во овој случај не се бараше намалување на потрошувачката на гориво. Батеријата има капацитет од 6,1 kWh, а „Mercedes“ наведува автономија само на електрична енергија од 13 km. За да се постигнат високи перформанси, батеријата се одржува на оптимална температура за да црпи најмногу енергија кога е потребно.

Деветстепен менувач со двојна спојка испраќа сила преку системот за погон на сите тркала „4Matic+“ на „Mercedes-AMG“. Во нормална работа, електричниот мотор ја придвижува само задната оска, но кога ќе се открие лизгање, моќта може да се насочи напред. Управувањето на задната оска и суспензијата „AMG Active Ride Control“ со стабилизација на тркалата се стандардни за моделот.

Спортското купе има и карбон-керамички сопирачки. Шест клипни клешти држат ротори од 42 см напред поставени зад стандардните тркала од 20 инчи, додека роторите од 38 см со клешти со еден клип се сместени назад. Достапни се опционални тркала до 21 инчи.

Осумте режими на возење „AMG DYNAMIC SELECT“ – „Electric“, „Battery Hold“, „Comfort“, „Smoothness“, „Sport“, „Sport+“, „RACE“ и „Individual“ се прилагодени на новата технологија за возење. Сите тие ги прилагодуваат важните параметри – одзивот на погонот и преносот, карактеристиките на управувачот, амортизерите на шасијата или звукот. Програмите може да се изберат преку копчето „AMG“ и централниот дисплеј во централната конзола или копчињата на воланот.

Хибридното спортско купе вообичаено се вклучува тивко („Silent mode“) во програмата за возење „Comfort“ кога е вклучен електричниот мотор. Иконата „Ready“ на таблата со инструменти сигнализира дека автомобилот е подготвен да тргне. Покрај тоа, моќниот звук звучи како акустична повратна информација дека автомобилот е подготвен да тргне. Се емитува во внатрешноста преку звучниците на салонот.

Во однос на изгледот, верзијата „E Performance“ речиси и не се разликува од стандардната „AMG GT63“. Сепак, на капакот на багажникот е додадена посебна значка, а на задната страна има врата која крие приклучок за полнење. Невидливи се промените во аеродинамичкиот систем дизајниран да ги оптимизира перформансите специјално за хибридниот погон. Кокпитот со 2+2 седишта целосно го повторува стандардниот „Mercedes-AMG“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП