За многу луѓе теренските возила се поистоветуваат со „Mercedes G-Class“. Родена во 1979-та година, иконата останува почетна точка за автомобил со импресивни теренски способности. Речиси половина век, моделот редовно се ажурираше, но го задржува својот оригинален стил.
Сега германскиот производител ја ажурираше легендата, која ги задржа добро познатите аголни форми, како и типичните „SUV“ детали како што се големите рачки на вратите, изложеното резервно тркало во задната врата и конзолните предни индикатори во горниот дел од хаубата.
Ажурирањата за изгледот вклучуваат предна решетка со четири хоризонтални летви наместо претходните три, редизајнирани браници и задна камера во нова позиција над држачот на регистарската табличка. Има и некои елементи кои ќе ги најдеме во претстојната електрична класа „G“, наречена „EQG“ – како предните столбови со нов профил и други детали кои ја подобруваат целокупната аеродинамика.
Стандардно, ажурираната „Mercedes G-Class“ е опремена со аеродинамички оптимизирани 18-инчни алуминиумски тркала (максималната големина е 20 инчи) и целосни LED светла со високи перформанси. При изборот на пакетот „Professional Line Exterior“, клиентот добива решетки на фаровите, специјални браници и гуми за сите терени на 18-инчни тркала, кои го нагласуваат теренскиот карактер на автомобилот.
Рестилирањето влијае и на верзијата „Mercedes G 63 AMG“, која е препознатлива по бојата – „MANUFAKTUR hyper blue magno“, а исто така и по браник специфичен за „AMG“ со нови доводи за воздух и влошки од нерѓосувачки челик. „MULTIBEAM LED“ светлата се стандардни за оваа варијанта.
Ревидирана е и внатрешноста на „Mercedes G-Class“, моделот за 2024-та година, но целокупниот декор останува ист како претходната верзија – типичната рачка на совозачката страна и прекинувачите за трите диференцијални брави ги задржуваат своите места.
Воланот е нов и е преземен од останатиот дел од гамата на „Mercedes“, со контроли на допир и поделени хоризонтални краци. На контролната табла повторно доминираат дигитални инструменти и инфозабавни екрани (компатибилни со „Android Auto“ и „Apple CarPlay“), со големина од 12,3 инчи. Како опција, можете да нарачате и екрани на допир од 11,6 инчи за задните патници. Има и индукциска плоча за безжично полнење на паметниот телефон.
Навигацијата со зголемена реалност е стандардна, која прикажува слики од патот на централниот монитор, подобрена со информации за свиоци, семафори и друго. Последната генерација на системот „MBUX“ вклучува и напреден гласовен асистент за контрола на различни функции само со вашиот глас.
За прв пат, опсегот на мотори на новата „G-Class“ класа е целосно електрифициран преку 48-волтен благ хибриден систем. Верзијата на „Mercedes G 500“ е опремена со 3,0-литарски линиски шестцилиндричен турбо мотор со електрична турбина. Развива 449 ks и 560 Nm, на кои се додаваат уште 20 ks и 200 Nm од електричниот систем.
Дизел варијантата „G 450 d“ развива 367 ks и 750 Nm, на кои може да се додаде засилување на електричен систем достапен за краток временски период. Двете верзии се стандардно опремени со 9-степен автоматски менувач.
Врвната верзија на „Mercedes G 63 AMG“ се потпира на класичниот 4.0-литарски V8 со 585 ks и 850 Nm вртежен момент, што е исто така благ хибрид. Официјалните бројки покажуваат време на спринт од 0-100 km/h од 4,4 секунди и максимална брзина од 220 km/h (240 km/h со пакетот AMG Performance).
Шасијата на теренецот останува иста како и досега – со механичко блокирање на трите диференцијали и независна суспензија со предна оска со двојни шипки и цврста задна оска. Расчистувањето од подлогата е најмалку 241 mm, што овозможува максимална длабочина од 70 cm.
Суспензијата има прилагодливи адаптивни амортизери е стандардна откако претходно беше опција. Системот може постојано да ја прилагодува поставката на амортизерот според ситуацијата на возење, автоматски намалувајќи ги движењата на телото. Се разбира, секоја компонента е дизајнирана да издржи вода, бразди, карпи и кал.
Теренецот добива голем број технолошки карактеристики, меѓу кои е „Транспарентниот преден капак“, кој благодарение на надворешните камери од 360 степени овозможува да се набљудува што има под возилото за да се избегне судир со особено тешки препреки.
„Mercedes G-Class“ никогаш не била евтина и овој фејслифт не е исклучок. Веќе е познато дека цените на моделот во Германија ќе стартуваат од 122.808 евра.