3 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗВо Европа се појави кинески конкурент на „Qashqai“, „Sportage“ и „Tiguan“ (ФОТО/ВИДЕО)

Во Европа се појави кинески конкурент на „Qashqai“, „Sportage“ и „Tiguan“ (ФОТО/ВИДЕО)

Друга кинеска марка „Chery“ ја започнува својата инвазија во Европа со започнување на лансирањето на својот нов модел „Omoda 5“. Влегува во категоријата теренци и кросовери и ќе треба да се натпреварува со доста успешните „Nissan Qashqai“, „Kia Sportage“ или „Volkswagen Tiguan“ на „Стариот континент“.

Сепак, амбициите на „Chery“ се доста големи и компанијата веќе гради мрежа на застапништва и сервисни центри, почнувајќи од Шпанија и Италија. Ова е љубопитна одлука на Кинезите, бидејќи другите производители од оваа земја претпочитаат да ја започнат својата инвазија на Европа од нејзиниот северен дел – Скандинавија, Велика Британија и Германија.

„Omoda 5“ е позиционирана со C-сегментот на пазарот. Неговите димензии се должина од 4440 mm, ширина од 1830 mm, висина од 1590 mm и меѓуоскино растојание од 2530 mm. Тежината на кросоверот кога е празен е 1428 km. Волуменот на багажникот е 360 литри, а според овој индикатор, кинескиот модел е инфериорен во однос на своите конкуренти. Во „Dacia Duster“, на пример, должината е помала – 4340 mm, но багажникот собира 445 литри.

Во исто време, „Nissan Qashqai“ е долг 4430 mm, а багажникот собира 504 литри. За возврат, „Kia Sportage“ е долг 4520 mm (багажникот е 452 литри), а „Volkswagen Tiguan“ е 4540 mm (650 литри багажен простор). Во кабината на „Omoda 5“ има место за 5 лица, но меѓуоскиното растојание од 2630 mm е помало од она на веќе споменатите модели.

Дизајнот на кросоверот е во стилот на другите модели на „Omoda“. Дневните светла се хоризонтални и тенки за да одговараат на долниот раб на хаубата, додека целосните LED светла се вертикални, врамувајќи ја решетката. Површините се анимирани со конвексни и конкавни делови кои понекогаш се менуваат со поочигледни рабови, а други пати со помеки врски.

Кабината е во минималистички стил, при што таблата со инструменти е развиена хоризонтално и речиси целосно лишена од физички контроли. Во средината на конзолата има копчиња осетливи на допир за кратенки за контрола на климатизацијата, а во централниот тунел се поставени табли за безжично полнење телефон и други копчиња и ротори околу рачката на менувачот за рачна сопирачка, режим на возење или загреани седишта (кои имаат вградени потпирачи за глава).

На врвот на таблата со инструменти има два екрани од 10,2 инчи сместени еден до друг во рамка со закосени странични рабови. Инструментите зад воланот (опремени со повеќефункционални копчиња на краците) имаат приспособена графика за информации за возилото, вграден компјутер и контрола на помошниците за возење „ADAS“.

„Omoda 5“ е придвижуван од 4-цилиндричен 1,6 турбо бензински мотор со моќност од 197 ks. при 5.500 вртежи во минута и вртежен момент од 290 Nm помеѓу 2.000 вртежи во минута и 4.000 вртежи во минута, за максимална брзина од 191 km/h. Моторот е развиен од „Chery Group“, со можност за производство на варијанти со двојно гориво и хибрид.

Моторот има променливо време на вентилите и пумпа за масло со променлива зафатнина и е поврзан со погон на предните тркала преку 7-степен автоматски менувач со двојна спојка, исто така развиен во компанијата „Chery Group“. Предната суспензија е „McPherson“, задната е мулти-врска.

Цените за „Omoda 5“ сè уште не се потврдени, но се очекува да започнат под 30.000 евра. Така, кинескиот модел ќе биде поскап од „Duster“ кој започнува од 24.000 евра, но е поевтин од „Nissan Qashqai, „Kia Sportage“ и „VW Tiguan“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП