2 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗОва е најголемиот караван во историјата на „BMW“ (ФОТО/ВИДЕО)

Ова е најголемиот караван во историјата на „BMW“ (ФОТО/ВИДЕО)

Лансирана како дел од генерацијата „E34“ во 1991-ва година, „5-Series Touring“ е составен дел на моделот „BMW“. Секогаш со одделно отворено задно стакло, караван верзијата секогаш излегува околу 6 месеци по седанот. Тоа е случај сега со новата генерација на „петката“, каде на стандардниот „G60“ се придружува „Touring“ (G61), за прв пат, има и целосно електричен „i5 Touring“.

Новиот „BMW 5-Series Touring“ е најголемиот во историјата на моделот. Неговата должина порасна за 97 mm во однос на претходникот и достигнува 5060 mm. Ширината е 1900 mm (+32), а висината е 1515 mm (+17 mm). Растојанието меѓу двете оски е зголемено за 20 mm – на 2995 mm, а според овој индикатор баварскиот караван ги надминува своите конкуренти во сегментот.

Целта на караванот од серијата „5“ е да понуди зголемен простор и, особено на задниот дел, забележливо зголемување на просторот за нозете, рамената и лактите за патниците, како и оптимизиран акустичен комфор. Проширеното отворање на багажниот простор, во комбинација со прагот за длабоко полнење, овозможува практично складирање на голем багаж.

Без оглед на технологијата на возење, сите варијанти на новата „BMW 5-Series Touring“ имаат волумен на багажниот простор кој може да се зголеми од 570 на 1.700 литри. Покрај автоматскиот погон на задната врата, дел од стандардната опрема е далечинско отклучување на потпирачот за грб на задното седиште, кој е поделен во сооднос 40:20:40 од багажникот.

Преградите за складирање под подот на багажниот простор обезбедуваат простор за преградната мрежа на багажниот простор, капакот на багажникот и кабелот за полнење за целосно електричните и приклучните хибридни модели. Во однос на волуменот на багажникот, новата караван од серијата „5“ го надминува „Audi A6 Avant“ (565-1.680 литри), но е инфериорен во однос на „Mercedes E-Class“ (615-1.830 литри).

За прв пат во историјата на моделот ќе се нуди со целосно електричен погон (на сликата). Во „BMW i5 M60 xDrive Touring“, два мотори – по еден на секоја оска, кои формираат електричен погон на сите тркала со моќност до 601 ks. Вртежниот момент е 820 Nm кога е активирана функцијата „M Launch Control“ или „M Sport Boost“. Оваа верзија забрзува од 0 до 100 km/h за 3,9 секунди и има максимална брзина од 230 km/h.

Електричниот мотор на „BMW i5 eDrive40 Touring“, сместен на задната оска, генерира максимална моќност од 340 ks и вртежен момент до 430 Nm со функцијата „Sport Boost“ или „Launch Control“. Оваа верзија забрзува од 0 до 100 km/h за 6,1 секунди.

Во двата модели, високонапонската батерија сместена во долниот дел на возилото обезбедува употреблива енергетска содржина од 81,2 kWh. Досегот утврден во процедурата за тестирање „WLTP“ е од 445 до 506 km за „BMW i5 M60 xDrive Touring“ и од 483 до 560 km за „BMW i5 eDrive40 Touring“. Директната струја може да се полни со моќност до 205 kW.

Сите дизел мотори достапни за новата „BMW 5-Series Touring“ се комбинирани со 48-волтна блага хибридна технологија и 8-брзински автоматски менувач. Моторот со четири цилиндри во моделите „520d Touring“ и „520d xDrive Touring“, достапни при лансирањето, генерира максимална моќност од 197 ks и максимален вртежен момент од 400 Nm. Портфолиото на погонски агрегати ќе биде дополнето со линиски дизел со шест цилиндри во летото 2024-та година.

Врвот на дизајнот на ентериерот паѓа на заоблениот дисплеј на „BMW“. Неговиот 12,3-инчен информативен екран и контролен дисплеј со дијагонала на екранот од 14,9 инчи формираат целосно дигитална мрежа на екранот. Новите стандардни спортски седишта, воланот кој сега е срамнет на дното и опционалната „BMW Interaction Bar“, исто така, придонесуваат за внатрешниот амбиент.

Стандардно, караванот има целосно веганска внатрешност. Површините за седење во верзијата „Veganza“ се исто така достапни како опција со декоративна перфорација. Кожениот тапацир на „BMW Individual Merino“ е достапен и во неколку двобојни верзии. Други опционални акценти вклучуваат фиксен панорамски стаклен покрив и систем за опкружувачки звук „Bowers & Wilkins“ со до 18 звучници.

Стандардната опрема вклучува алуминиумски тркала од 18 и 19 инчи за целосно електричните и plug-in хибридните модели. Алуминиумски тркала до 21 инчи се достапни како опција. Пакетите „M Sport“, „M Sport Package Pro“ и „M Carbon Exterior“ пакетот се исто така достапни со дополнителен надомест. Опциите за караванот вклучуваат и спортска суспензија „М“, систем за спортско сопирање „М“ и „Adaptive Suspension Professional“ (стандард кај „BMW i5 M60 xDrive Touring“) со електронски контролирани амортизери, интегрално активно управување и нова странична динамичка контрола. Достапна е и адаптивната „M“ суспензија „Professional“ со активна стабилизација на тркалата и „Active Roll Comfort“.

Новата серија „5 Touring“ стандардно доаѓа со помош за паркирање, вклучувајќи следење на пристапот, помош за приколка, камера за рикверц и помош за рикверц. Со опционалниот Професионален асистент за паркирање, автоматизираното паркирање и маневри за маневрирање до 200 метри може да се контролираат и надвор од возилото со помош на паметен телефон. Делумно автоматизираното возење (вклучително и на автопат) е делумно стандардно, а делумно можно за дополнителен надомест.

Продажбата на моделот во Европа ќе започне во мај во Германија, а од јуни ќе биде достапен и на другите пазари. Цените започнуваат од 61.750 евра за верзијата „520d“, додека со погон на сите тркала чини 64.350 евра. Електричниот „i5 Touring“ се движи помеѓу 72.200 евра (eDrive40) и 101.500 евра (M60 xDrive).

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП