30 април, 2024
ПочетнаМАКЕДОНИЈА„Цели 6 месеци ја чекам нарачката од Али Експрес“ – каде лежи...

„Цели 6 месеци ја чекам нарачката од Али Експрес“ – каде лежи проблемот?

Многу Македонци кои пазаруваат онлајн од популарната кинеска платформа Али Експрес се соочуваат со голем проблем: нивните нарачки не стигнуваат кај нив во рокот кој е наведен на веб-страницата.

Некои од нив чекаат и до шест месеци за да ги добијат своите пакети, додека други веќе ги згаснале надежите дека воопшто ќе ги добијат своите производи.

Една од причините за оваа ситуација е преоптовареноста на Македонски Пошти, која е одговорна за доставата на пакетите од Кина до домовите на купувачите.

Еден вработен во оваа компанија, кој сакаше да остане анонимен, ни кажа дека магацините со пристигнати пакети од Кина се преполни, има огромни купови со производи кои чекаат да бидат пренесени до домовите на купувачите.

„Ние сме преплавени со пакети од Али Експрес. Секој ден ни пристигнуваат нови пратки, а ние немаме доволно капацитет да ги обработиме и да ги доставиме. Работиме постојано, но не можеме да ги задоволиме очекувањата на купувачите. Затоа молиме за разбирање и трпение“, ни рече тој.

Но, додека Македонски Пошти се борат со логистичкиот проблем, Али Експрес веќе ги промени своите правила за Македонија, па сега, доколку производот не ви пристигне на вашата адреса во одредениот рок, вие сепак немате право на рефундација.

Ова значи дека купувачите ризикуваат да ги изгубат своите пари доколку нивните пакети не се испорачани во рок.

Експертите за онлајн пазарување објаснуваат дека од Али Експрес сфатиле како стојат работите во Македонија, па затоа одлучиле да ја стават земјава на „црната листа“.

„Али Експрес е една од најголемите онлајн платформи за продажба на производи од Кина. Тие имаат милиони купувачи од целиот свет, и тие се трудат да ги задржат своите клиенти. Но, тие исто така имаат свои правила и политики, кои се разликуваат од земја до земја. За Македонија, тие одлучиле дека не сакаат да ги носат трошоците и ризиците на доцнењето на пакетите, па затоа ги отстранија можностите за рефундација. Ова е неправедно за купувачите, но тоа е нивното право како продавач“, ни посочија експертите.

Познавачите препорачуваат да бидеме многу внимателни кога пазаруваме од Али Експрес, и да проверуваме дали продавачот има добри оценки и коментари од други купувачи.

Исто така, нè советуваат да избегнуваме да купуваме скапи и фрагилни производи, кои можат да се оштетат или да се изгубат во транспортот.

„Онлајн пазарувањето од Али Експрес може да биде забавно и кориснк, ако знаете како да го правите. Но, исто така може да биде и фрустрирачко и разочарувачко, ако не сте внимателни. Затоа, бидете паметни и информирани кога пазарувате од Али Експрес, и не дозволувајте да ве измамат или да ве разочараат“, коментираат експертите.

Б.З.М.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП