21 февруари, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Mustang“ доаѓа во Европа, но многу послаб од американските „браќа“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Mustang“ доаѓа во Европа, но многу послаб од американските „браќа“ (ФОТО/ВИДЕО)

Сè построгите регулативи за емисии ги принудија производителите на автомобили кои ги нудат своите модели во Европа да ги намалат цилиндрите на моторот и да додадат турбо полнење. Така, на пазарот на нови автомобили во 2024-та година доминираат модели опремени со три и четири цилиндрични мотори со принудна индукција.

Сепак, „Ford Mustang“ се обидува да го намали овој тренд со задржување на стариот добар V8 мотор. Под хаубата на новиот модел повторно се наоѓа познатиот 5.0-литарски атмосферски „Coyote“ мотор. Сепак, тој е принуден и да ги почитува еколошките прописи на Стариот континент.

Стандардниот „Euro Mustang GT“ произведува 446 ks, што значи дека „Ford“ мораше да жртвува 47 ks за моторот да ги исполни стандардите. Вртежниот момент е исто така намален, а моторот произведува „само“ 540 Nm, 28 Nm помалку од северноамериканската варијанта. Има и помоќна верзија – „Mustang Dark Horse“, која развива 453 ks.

Намалувањето на моќноста не значи дека спортското купе поевтинило, напротив. Цените на моделот во Германија, на пример, започнуваат од 59.900 евра за „Mustang GT“ во верзијата со рачен менувач. Оној со автоматик е поскап за 3.000 евра.

Спортското купе добива нов систем за довод со два доводи за воздух и два вентили за гас. Овој дизајн ги минимизира загубите во доводот и овозможува повисоки перформанси на моторот поради поголем проток на воздух. При мали брзини, се отвора само еден вентил за гас, што ја подобрува ефикасноста на горивото. Ако вртежите на V8 се повисоки, вториот гас се отвора синхроно и, според производителот, ова го максимизира развојот на моќноста.

Може да изберете до шест режими на возење – Нормално, Спортско, Лизгаво, „Drag Strip“ и „Track“, како и прилагодено поставување. Графиките со висока резолуција на дигиталната инструмент табла го означуваат избраниот режим и јасно прикажуваат поединечни функции.

Според „Ford“, благодарение на оптимизираната геометрија на суспензијата, шасијата е уште поотпорна на торзија при оптоварување и на тој начин ја намалува тенденцијата за подуправување. Резултатот е „уште попрецизно однесување во возењето кое исто така има корист од подиректниот сооднос на управувањето“.

„Ford“ го опремува „Mustang GT“ со 10-брзински автоматски или 6-брзински мануелен менувач. Вториот обезбедува непречено менување на брзините при рачно спуштање со прилагодување на брзината. Функцијата „flat shift“ е исто така достапна како опција. Ова му овозможува на возачот да менува брзини без да ја тргне ногата од педалата за гас – така што моќта на моторот се пренесува на погонските тркала без речиси никаков прекин во влечењето.

Стандардниот пакет што го нуди „Ford“ за Европа вклучува 19-инчни алуминиумски тркала и диференцијал со ограничено пролизгување, клешти на сопирачките „Brembo“ и активен капак на издувните гасови што го прилагодува својот звук на возна ситуација. Како опција е достапна и шасијата „MagneRide“. Ги снима моменталните услови на патот со илјада мерења во секунда и соодветно ги прилагодува етапите на враќање и компресија на амортизерите преку електронски контролирана испорака на течност.

Во внатрешноста на седмата генерација на „Mustang“, фокусот е на дигиталниот кокпит. Новиот волан, кој е срамнет на дното, има подебел раб, за кој „Ford“ вели дека му овозможува на возачот уште подобар стисок. Зад него, тој гледа во дигитална 12,4-инчна табла со инструменти, која може да ја конфигурира индивидуално по негов вкус користејќи различни дизајни и новата графика на режимите на возење.

Дигиталната инструмент табла беспрекорно се вклопува со централниот екран на допир. Неговиот 13,2-инчен дисплеј се наоѓа зад истиот стаклен капак како контролната табла и се навалува кон возачот.

На лансирањето, контролната табла и внатрешното осветлување на новиот „Mustang“ се појавуваат во бакарни тонови и темни бои – сличен дизајн на електричниот теренец со батерија „Mustang Mach-E“. Анимирана секвенца за добредојде и типични екрани со прскање на „Mustang“ го поздравуваат возачот додека се приближува до спортскиот автомобил. Изгледот на таблата со инструменти и внатрешното осветлување може да се прилагодат поединечно.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП