6 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗСветска премиера: Еве го новиот „Porsche Macan“ (ФОТО/ВИДЕО)

Светска премиера: Еве го новиот „Porsche Macan“ (ФОТО/ВИДЕО)

Десет години по првата, „Porsche Macan“ влегува во својата втора генерација модел, сега во целосно електричен облик.

Тоа се моделите „Macan 4“ и „Macan Turbo“, а во комбинација со „Launch Control“, „Macan 4“ произведува до 300 kW (408 ks) преголема моќност, додека „Macan Turbo“ може да се пофали до 470 kW (639 ks). Нивниот максимален вртежен момент е 650 Nm и 1.130 Nm.

„Macan 4“ забрзува од 0 до 100 km/h за 5,1 секунди, додека на „Macan Turbo“ му требаат само 3,3 секунди. Овие два модели достигнуваат максимална брзина од 220 односно 260 km/h. И „Macan 4“ и „Macan Turbo“ имаат погон на четири тркала.

Електричните мотори црпат енергија од литиум-јонската батерија во шасијата, со бруто капацитет од 100 kWh, од кои активно може да се користат до 95 kWh. Батеријата „HV“ е централна компонента на новоразвиената „Premium Platform Electric“ (PPE) со архитектура од 800 волти, која „Porsche“ ја искористи за прв пат во новиот „Macan“.

Моќта на полнење е до 270 kW, а батеријата може да се наполни од 10% до 80% за приближно 21 минута на соодветна станица за брзо полнење, велат од „Porsche“.

На станиците за полнење од 400 волти, високонапонскиот прекинувач во батеријата овозможува полнење на батеријата со ефективно делење на батеријата од 800 волти на две батерии, секоја од 400 волти. Ова овозможува особено ефикасно полнење, без дополнителен „HV“ засилувач, до 135 kW. Полнењето со наизменична струја до 11 kW е можно со ѕидни полначи за домаќинство.

До 240 kW енергија може да се поврати преку електричниот мотор додека возите. Интегрираната кутија за напојување (IPB) исто така придонесува за ефикасноста на новите модели на „Macan“, притоа заштедувајќи ја вкупната тежина и простор. Иновативниот и компактен „IPB“ комбинира три компоненти – вграден AC полнач, високонапонски грејач и DC/DC конвертор. Комбинираниот опсег на „WLTP“ е до 613 km за „Macan 4“ и до 591 km за „Macan Turbo“.

Во однос на дизајнот, малата падина на хаубата и силно дефинираните крила му даваат на основниот SUV, долг 4.784 mm, широк 1.938 mm и висок 1.622 mm, динамичен изглед дури и кога е во мирување.

Новиот „Macan“ е опремен со тркала до 22 инчи со различни профили на гуми на предната и задната оска. Меѓуоскиното растојание, кое е за 86 mm подолго од претходниот модел (2.893 mm), се компензира со кратки настрешници напред и назад.

Предните светла се поделени на два дела: рамна горна светлосна единица со дневни светла во четири точки е вградена во крилата и ја нагласува ширината на автомобилот. Главниот модул на фаровите со опционална матрична LED технологија е поставен малку пониско на предниот дел.

Карактеристичната странична линија на „Porsche“ формира целина со рамното задно стакло. Има врати без рамка со карактеристични странични сечила, а логото на „Porsche“ сега се наоѓа во центарот на скулптурната 3D светлосна лента.

Понатаму, компанијата „Porsche“ наведува дека електрификацијата исто така доведе до зголемување на багажниот простор во „Macan“.

Во зависност од моделот и инсталираната опрема, капацитетот зад задната клупа е до 540 литри (режим на товар). Дополнително, има „фрунк“, втор багажен простор под хаубата со капацитет од 84 литри, што е за 127 литри повеќе од претходниот модел.

Ако потпирачот за грб на задното седиште е целосно преклопен, капацитетот на задниот багажникот се зголемува на 1.348 литри. Максималниот капацитет на влечење од 2.000 kg ги заокружува многу практичните квалитети на новиот „Macan“.

Во зависност од моделот и вградената опрема, возачот и совозачот сега седат до 28 mm пониско од претходно, додека задните патници седат до 15 mm пониско со зголемен простор за нозете.

„Macan“ е опремен со екран од најновата генерација и концепт за работа со најмногу три екрани, вклучувајќи слободна 12,6-инчна инструмент табла со заоблен дизајн и централен екран од 10,9 инчи.

За прв пат, патникот може да гледа и информации, да ги менува поставките на инфозабавниот систем или да проследува видео содржини додека автомобилот е во движење преку сопствениот опционален екран од 10,9 инчи.

Исто така, има и „head-up“ дисплеј со технологија за проширена реалност. Виртуелните елементи како стрелките за навигација се интегрирани во реалниот свет, а сликата се појавува на возачот на растојание од 10 метри и одговара на големината на екранот од 87 инчи.

Новата генерација на инфозабавниот систем се базира на „Android Automotive OS“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП