2 мај, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАСВЕТДржавата „удри“ на инфлуенсерите: „Ова е крај на Дивиот Запад“

Државата „удри“ на инфлуенсерите: „Ова е крај на Дивиот Запад“

Италијанските инфлуенсери и другите креатори на содржини на социјалните мрежи наскоро би можеле да бидат обврзани со истите правила како и традиционалните медиуми кога објавуваат содржина на интернет. Активностите на инфлуенсерот ќе ги следи Италијанската агенција за комуникации (AGCOM), пренесува Би-Би-Си.

„Дивиот запад на инфлуенсерите заврши“, рече шефот на AGCOM, Џакомо Ласорела. „Почнуваме на големо, но и другите ќе мора да се прилагодат“, изјави тој за весникот „Ла Република“.

За какви правила зборуваме?

Истакнати инфлуенсери ќе се соочат со високи парични казни доколку не успеат јасно да укажат на соработката на брендот или да ги откријат своите комерцијални интереси. Предложените упатства, исто така, имаат за цел да ги заштитат децата, со нов сет на регулативи кои вклучуваат строги казни за влијателите кои не ги рекламираат правилно соработките на нивните брендови и сопствените комерцијални интереси, со казни до 250.000 евра.

AGCOM во соопштението рече дека нејзините мерки ќе се однесуваат на „комерцијалната комуникација и заштитата на основните права на луѓето, малолетниците и спортските вредности“. Во случај на пласман на производи, „инфлуенсерите се должни да стават предупредување за рекламниот карактер на содржината“, стои во соопштението, пренесува Индекс.

Инфлуенсерка рекламираше божиќна торта тврдејќи дека ќе помогне во детска болница

Многумина ќе ја видат одлуката на AGCOM како поврзана со неодамнешниот скандал со италијанската инфлуенсерка Кјара Ферањи – нешто што Ласорела забележа.

Во декември, Ферањи, кој има речиси 30 милиони следбеници на Инстаграм, беше казнета со нешто повеќе од еден милион евра поради тврдењето дека продажбата на „дизајнерска“ розова божиќна торта ќе помогне во финансирањето на детската болница во Торино. Во реалноста, производителот на колачи ги дал парите во болницата неколку месеци пред да биде лансиран производот.

Официјална полициска истрага

Во изјавата објавена до нејзините следбеници, таа рече дека направила „грешка со добра волја… со поврзување на комерцијална активност со добротворна активност“. Минатата недела италијанската полиција објави дека против Ферањи ќе биде покрената официјална истрага за измама во врска со случајот со божиќната торта.

Државата во САД одлучи: Децата инфлуенсери ќе добијат надомест

Минатата година во другите европски земји беа воведени построги правила за инфлуенсерите.

Во јуни, Франција донесе закон според кој инфлуенсерите би можеле да се соочат со затворска казна доколку се открие дека ги прекршиле новите регулативи за рекламирање. Тоа беше прв пат работата на инфлуенсер да биде законски дефинирана во Европа.

Во октомври, Европската комисија објави дека ќе го зголеми надзорот врз деловните практики и активностите на влијателите, наведувајќи дека креаторите на дигитални содржини ќе мора „да ги следат фер комерцијалните практики, а нивните следбеници имаат право на транспарентни и веродостојни информации“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП