Неодамна Џејми Дајмон, извршен директор на банката JP Morgan Chase, изјави дека поради брзиот напредок на вештачката интелигенција (AI), која полека ги освојува речиси сите области на бизнисот, новата генерација ќе работи 3,5 дена, а очекуваниот животен век ќе биде продолжен до 100 години.
Експертите, сепак, имаат поделени мислења за ова прашање, а еден пример за тоа како може да се користи вештачката интелигенција е за автоматизирање на повторливи операции.
Во оваа област придонесуваат многу компании кои на корисниците им нудат комуникациски софтвер и „облак“ решенија за контакт центри, овозможувајќи им да се грижат за корисниците и обединувајќи ги сите достапни канали за комуникација, како што е „Daktele“.
Факт е дека вештачката интелигенција во моментов не може да го реши проблемот со недостигот на медицински персонал, но може да ги растерети медицинските сестри без никакви потешкотии кога станува збор за оперативни работи како што се закажување термини со лекари.
Исто така, AI е можно да им даде на пациентите, на пример, одговори на прашања за статусот на лековите во аптеките или информации за несакани ефекти, односно својства на лекот во форма на виртуелен медицински асистент.
Со имплементирање на виртуелен асистент, практично веднаш се намалуваат финансиските и кадровските трошоци за корисничка поддршка, а во исто време драстично ќе се зголеми конверзијата на комуникацијата. Друга предност е зголемувањето на достапноста и можноста за повикување во контакт центарот, бидејќи виртуелните асистенти работат во режим 24/7 и лесно се справуваат со интензивните времиња.
Ова е многу важна информација, бидејќи покрај меѓународната експанзија на работењето, одредени компании всушност вработуваат дополнителен локален кадар во својата земја.