5 мај, 2024
ПочетнаТЕХНОЛОГИЈАПопуларноста на ChatGPT повторно е во пораст, а експертите веруваат дека ја...

Популарноста на ChatGPT повторно е во пораст, а експертите веруваат дека ја знаат основната причина

Падот на употребата на ChatGPT претходно оваа година остави многумина да се прашуваат за причините зад тоа. ChatGPT, поздравен како еден од најбрзо растечките технолошки производи во историјата, одеднаш го загуби својот сјај.

Во меѓувреме, се појави теорија дека падот на употребата се совпадна со заминувањето на милиони студенти на летен одмор, намалувајќи ја потребата за ChatGPT, барем за академска помош.

Како што летото се приближува кон крајот и започнува новата учебна година, податоците кои доаѓаат ја потврдуваат таа теорија. Податоците од Similarweb покажуваат значително зголемување на сообраќајот кон веб-страницата ChatGPT на OpenAI откако училиштата повторно се отворија.

Интересна споредба настанува со популарноста на Minecraft, омилената видео игра кај децата, за која имаше зголемен интерес во текот на летото, обратно пропорционално со падот на ChatGPT. Со враќањето на академската година, овие трендови се променија.

Сепак, OpenAI не е премногу загрижен за овие трендови. Традиционално, студентите повторно се ангажираат со ChatGPT во текот на есента, користејќи го за задачи како што се пишување есеи и општи когнитивни задачи. Следствено, употребата на ChatGPT се враќа и генеративната технологија за вештачка интелигенција ја продолжува својата нагорна траекторија.

Потенцијален проблем за OpenAI

Меѓутоа, ако повторната употреба им се припишува исклучиво на учениците кои се враќаат на училиште, ова може да укаже на потенцијално ограничување на базата на корисници на ChatGPT и слични чат-ботови управувани со вештачка интелигенција.

Марк Шмулик, истакнат американски интернет аналитичар во Бернштајн, ја искажа оваа загриженост кога употребата првично беше намалена во текот на летото.

Ако се работи за деца од училиште, тоа е вистинско црвено знаме, вели Шмулик, сугерирајќи дека падот, пред се поради учениците на летен распуст, всушност значи потесна база на корисници и помалку потенцијални апликации.

Ако значителен дел од растот на ChatGPT се потпира на студентите кои бараат академска предност, прашањето е дали оваа технологија, особено во форма на чет-ботови, ќе доминира во идниот компјутерски пејзаж.

На прашањето за сето ова испратено до OpenAI, засега нема коментари или одговори.

Кон крајот на август, OpenAI објави водич за едукатори, нудејќи предлози за вклучување на ChatGPT во училницата, заедно со упатства и планови за часови. Дополнително, објавен е и прашалник за наставници, кој содржи неколку значајни одговори.

Примарното и клучно прашање беше дали OpenAI има способност да им помогне на едукаторите да ги идентификуваат задачите завршени од ChatGPT или друг модел на вештачка интелигенција, наместо на самите студенти. Одговорот од OpenAI беше многу концизен. Накратко, не, рекоа тие.

Тие објаснија дека додека некои алатки, вклучително и оние направени од OpenAI, тврдат дека откриваат содржина генерирана од вештачка интелигенција, ниту една не ја покажала способноста веродостојно да ја разликува содржината генерирана од вештачка интелигенција од содржината генерирана од човекот.

Всушност, овие алатки повремено сугерираа дека содржината напишана од човек, вклучувајќи ги делата на Шекспир и Декларацијата за независност, всушност била генерирана од вештачка интелигенција.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП