22 јули, 2024
ПочетнаАВТОБИЗВака изгледа третата генерација на „Tiguan“ (ФОТО/ВИДЕО)

Вака изгледа третата генерација на „Tiguan“ (ФОТО/ВИДЕО)

Германскиот производител „Volkswagen“ ја претстави новата генерација на својот најпопуларен кросовер „Tiguan“. Третата генерација на моделот дебитира со широк спектар на погонски единици, меѓу кои ќе има и дизел мотор.

Однадвор, новиот „Tiguan“ изгледа познато, со некои од деталите преземени од електричниот „ID.4“, за што сведочи затворената горна решетка напред. SUV моделот е изграден на платформата „MQB Evo“, каде стандардно е погонот на предните тркала, а во опција е и системот 4×4.

Моделот порасна во големина, со должина од 4551 mm (+32 mm) и висина од 1650 mm (+5 mm). Ширината (1939 mm) и меѓуоскиното растојание (2681 mm) остануваат исти. Иако зголемувањето на должината е мало, волуменот на багажникот е зголемен за 33 литри на 648 литри. Просторот за глава на патникот е за 9 mm повеќе напред и 10 mm повеќе назад.

За европските корисници се обезбедени две plug-in хибридни опции со вкупна моќност од 201 и 268 ks. Овие модели користат батерија со капацитет од 19,7 kWh, која може да обезбеди автономија само на електрична енергија од 100 km. Полначот за директна струја (AC) поддржува 11 kW и автомобилот може да потрае до 50 kW кога е поврзан на брз полнач (DC).

Има и „благи“ хибридни верзии, каде што 1,5-литарскиот турбо-мотор со 4 цилиндри е поврзан со 48-волти литиум-јонска батерија и 48-волти стартер-генератор. Дополнителен систем овозможува деактивирање на два од цилиндрите. Моќноста во овој случај е 130 или 150 ks, а менувачот е 7-степен DSG.

Третата генерација на „Tiguan“ нуди и 2.0-литарски турбо мотор со 4 цилиндри, кој развива моќност од 204 или 265 ks. Тука нема електрична помош, бидејќи послабата верзија има погон на предните тркала, а помоќната има систем 4Motion. Во двата случаи, менувачот е DSG.

За моделот е планиран 2.0-литарски турбодизел, кој исто така е достапен во две опции за моќност – 150 или 193 ks. И овде послабата верзија има погон на предните тркала, а помоќната – со погон на сите тркала, а „VW“ не споменува дека ќе се нуди мануелен менувач.

Технолошките промени вклучуваат подобрен адаптивен систем за контрола на шасијата кој работи со електронски диференцијални брави. Има и амортизери со два вентили со прилагоден контролен алгоритам.

Во внатрешноста, „VW“ се обложува на нов распоред на дисплејот на дигиталните инструменти и ажуриран инфозабавен систем. Графичкиот дизајн на системот MIB на компанијата го следи оној што веќе се користи во електричните модели „ID.4“, „ID.5“ и „ID.7“. Возачите можат да избираат помеѓу 4 режими на преглед – класичен, прогресивен, навигација и „R-Line“.

Новиот „Tiguan“ ќе биде лансиран со уште попроширен опсег на најсовремени системи за помош, меѓу кои е и функцијата за помош при паркирање. Во зависност од нивото на опрема, тие вклучуваат опционални или стандардни „Park Assist Plus“, „Park Assist Pro“ и мемориската функција за „Park Assist Pro“.

„Park Assist Plus“ е систем познат и од други модели. Овозможува потпомогнато паркирање при влегување и излегување од паркинг места лоцирани надолжно или нормално на правецот на движење. Автомобилот го презема забрзувањето, сопирањето и управувањето. Ако автомобилот е опремен со „Park Assist Pro“, можете исто така да следите што се случува надвор и да контролирате сè преку апликацијата. Функцијата за меморија потоа може да ги сними последните 50 поминати метри, а со тоа и ситуацијата на паркирање и потоа да ја репродуцира.

Новиот „Tiguan“ ќе биде достапен кај дилерите од крајот на февруари 2024-та година, со цени почнувајќи од 36.600 евра. Ова значи дека компактниот теренец ќе поскапи, бидејќи сегашната генерација започнува од 32.930 евра. Поскапувањето се должи на побогатата стандардна опрема.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП