„Volkswagen“ официјално ја претстави деветтата генерација на еден од најпопуларните модели во својата историја – „Passat“.
Од објавувањето на првата генерација во 1973-та година, семејниот автомобил продаде повеќе од 30 милиони примероци, втор само по „Golf“, што го прави вториот најуспешен модел на производителот од Волфсбург.
Новиот „Passat“ (B9) доаѓа само како караван, бидејќи седанот е официјално мртов. Благодарение на ревидираната основа (платформа „MQB Evo“), „Passat Variant“ е значително поголем од стариот „B8“. Неговата должина е 4917 mm (+144), а ширината е 1852 mm (+20 mm), додека висината е непроменета од 1506 mm. Меѓуоскиното растојание е продолжено за 50 mm и достигнува 2841 mm.
Дизајнот на моделот е во стилот на новите електрични автомобили на „Volkswagen“. Новиот „Passat“ изгледа пофутуристички, а неговиот изглед, како и обично, ќе зависи од нивото на опрема. Клиентот ќе избира помеѓу четири варијанти „Passat“, „Business“, „Elegance“ и „R-Line“. Ќе бидат понудени со 19-инчни тркала, заедно со ново развиените матрични „LED“ фарови и динамични „LED“ диоди одзади каде што е поставена светлосна лента.
Внатрешноста е целосно различна од онаа на „Passat B8“, а пристапот до речиси сите функции ќе биде преку 12,9-инчен екран на допир, вклучен во основната варијанта. За доплата, инфозабавниот екран може да се зголеми на 15 инчи. Целосно дигитална инструмент табла од 10,25 инчи е стандардна, па германската марка се збогува со старите добри аналогни копчиња што беа понудени на претходниот „Passat“.
Со поместување на менувачот до управувачкиот столб, инженерите успеаја да ослободат простор меѓу седиштата за дополнителен капацитет на товар во истиот правец како „ID.7“. На левата страна има нов прекинувач за контрола на трепкачите и бришачите, кој исто така е земен од електричниот модел.
Удобноста на предниот дел може да се зголеми со нарачување на новите 14-насочни електрично прилагодливи седишта со греење, вентилација и масажа. Веќе споменатото зголемување на големината води не само до поголем простор за нозете за патниците, туку и до поголем багажник. Неговиот капацитет е 690 литри, а со спуштени задни седишта достигнува 1920 литри (140 литри повеќе од претходната генерација).
Палетата на мотори е голема и вклучува благ хибриден бензински агрегат за прв пат во историјата на „Passat“. Тоа е 1,5-литарски „eTSI“ со технологија за деактивирање на цилиндрите и 150 ks. Следениот е поголем – 2.0 TSI со 204 ks во верзијата со погон на предните тркала, и со 265 ks и „4Motion“ погон на четири тркала. Достапен е и дизел – 2.0 TDI, достапен во три опции за моќност – 122 и 150 (со погон на предните тркала и 193 ks со погон на четири тркала). Сите бензински и дизел верзии на новиот „Passat“ имаат седумстепен автоматски менувач со двојна спојка.
Потоа, тука се plug-in хибридите, кои се продаваат како модели „eHybrid“. Основната варијанта развива 204 КС и 350 Nm, додека помоќната добива 272 ks и 400 Nm, што го прави најмоќниот „Passat“ на пазарот. Овие два PHEV добиваат 1,5-литарски TSI, шест-брзински DSG и батерија од 19,7 kWh што обезбедува автономија од 100 километри само со електрична енергија.
Во новата генерација на „Passat“, „VW“ имплементира поддршка за брзо полнење со директна струја од 50 kW за полнење на батеријата од 10 до 80% за приближно 25 минути. Со наполнета батерија и полн резервоар (45 литри) ќе може да се помине околу 1000 километри.