1 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Porsche“ има ново моќно „чудовиште“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Porsche“ има ново моќно „чудовиште“ (ФОТО/ВИДЕО)

Германскиот производител „Porsche“ конечно официјално го откри ажурираниот „Cayenne“, кој добива нова топ-верзија – „Turbo E-Hybrid“. Тоа е најмоќниот „SUV“ во историјата на марката, како и најмоќниот модел опремен со дизел мотор, ако не се смета „Porsche 918 Spyder“, кој се продава во ограничена серија.

За време на фејслифтот, „Turbo“ верзијата паѓа од моделската гама, а нејзиното место го зазема plug-in хибридниот „Turbo E-Hybrid“, кој добива поголема батерија и многу поголема моќност. И ако „Cayenne Turbo S E-Hybrid“, моделот од 2023-та година, генерира 679 ks, тогаш „Cayenne Turbo E-Hybrid“, моделот од 2024-та година, добива речиси 10% зголемување на моќноста – 739 ks и вртежен момент од 949 Nm.

Таа моќ доаѓа благодарение на фундаментално редизајнираниот 4.0-литарски твин-турбо V8 мотор кој развива 599 ks. Комбиниран е со електромотор од 176 ks, напојуван од нова батерија со капацитет од 25,9 kWh, сместена под багажникот. Благодарение на својата импресивна моќ, овој теренец може да забрза од 0 до 100 km/h за 3,9 секунди и да достигне максимална брзина од 295 km/h.

За да се задржи таа моќ под контрола, „Cayenne Turbo E-Hybrid“ стандардно доаѓа со нова воздушна суспензија со двојна комора и два вентили. Технологијата му овозможува на возилото одделно да ги приспособува поставките за компресија и враќање, што значи поголема контрола врз квалитетот на возењето.

Од „Porsche“ велат дека оваа технологија им овозможува да дизајнираат „SUV“ кој е поудобен на патот и поцврст, но и подобро контролиран при возење на патека. Во комбинација со стандардниот „Porsche Torque Vectoring Plus“ систем и опционалното управување на задната оска, „Cayenne“ треба да може да ги задоволи сите барања на луѓето кои бараат спортски теренец.

Што се однесува до изгледот, „Porsche“ го опремува „Cayenne Turbo E-Hybrid“ со преден дел специфичен за турбо кој вклучува големи доводи за воздух и воздушни топчиња во сјајно црна боја. Од друга страна, лаковите на браниците и долниот дел од задниот дел се задржани во боја на каросеријата за да му дадат на автомобилот помускулест изглед. Задните двојни издувни цевки се направени од полиран алуминиум, а клештите на сопирачките се обоени во црвено.

Внатрешноста се потпира на алуминиумски облоги на цртичката и вратите, а поставата на покривот „Race-Tex“ додава уште поспортско чувство. Воланот „GT Sport“ доаѓа стандардно и е опремен со посебно копче за менување на режимот на возење. Патниците на предните седишта ќе се задржат на место благодарение на кожните спортски седишта прилагодливи во 18 насоки, но може да се изберат и кожни комфорни седишта прилагодливи во 14 насоки.

Новиот „Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid“ ќе биде достапен и во стандардна и во купе каросерија. Цените се веќе познати за некои пазари – во САД, на пример, стандардниот „SUV“ започнува од 148.500 долари, а купето од 153.050 долари. Во Велика Британија почетната цена е 130.200 фунти.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП