4 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗНовиот најмоќен „Mustang“ има над 800 ks и чини 300.000 долари (ФОТО)

Новиот најмоќен „Mustang“ има над 800 ks и чини 300.000 долари (ФОТО)

За специјалното ограничено издание на „Ford“, кое ќе може да се користи (и) на јавни патишта, купувачите ќе треба да издвојат најмалку 300.000 долари, а првите испораки на двоседот инспириран од тркачкиот „Mustang GT3“ се планирани за крајот на следната година.

Недолго по претставувањето на тркачкиот „Mustang“ со кој „Ford“ следната сезона ќе се натпреварува во класата „GT3“ во шампионатите „IMSA“ и „FIA WEC“, во Дирборн го претставија и друмското издание на легендарниот модел со кое соодветно ја продолжуваат приказната што ја започнаа. Со првата и втората генерација на „GT“ со две седишта со ограничен број.

Зад ознаката „GTD“, која ги претставува автомобилите од класата „GT3“ во северноамериканскиот шампионат „IMSA“, стои речиси тркачки „Mustang“ со само две седишта „Recaro“, во чие спуштено и продолжено тело со адаптивна аеродинамика доминираат карбонски панели кои „изгубиле“ многу килограми во споредба со стандардните верзии.

Претходните гласини за мотор поставен на средина не беа точни, бидејќи „GTD“ го придвижува напред поставен 5,2-литарски V8 „Coyote“, кој со помош на механички компресор развива повеќе од 800 коњски сили при 7.500 вртежи во минута, што му ја дава на овој автомобил титулата на најмоќниот „Mustang“ досега.

Меѓу главните моменти е адаптивниот издувен систем направен од титаниум од „Akrapovič“, како и новоразвиениот 8-брзински автоматски менувач со две спојки, кој се наоѓа над задната оска за оптимална распределба на масата.

Зад ултралесните 20-инчни магнезиумски тркала со гуми „Michelin Pilot Sport Cup 2 R“ со димензии 325/30 (напред) и 345/30 (задни), се кријат „Brembo“ карбон-керамички сопирачки и адаптивна суспензија, кои во една од опциите ја доближуваат до земјата за 40 милиметри.

Алкантара, јаглеродни влакна и титаниум доминираат во кабината со минимална звучна изолација.

„Mustang GTD“ ќе се составува во производствените погони на канадската компанија „Multimatic“, каде што се склопува и моделот „GT“.

Од одделот „Ford Performance“ открија дека во догледна иднина планираат патување до познатиот „Nürburgring Nordschleife“, каде „GTD“ треба да ја обиколи патеката за помалку од седум минути.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП