16 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Toyota“ ќе ги сподели своите нови „EV“ технологии со „Mazda“ и „Suzuki“

„Toyota“ ќе ги сподели своите нови „EV“ технологии со „Mazda“ и „Suzuki“

За да ги намали трошоците за својата нова „EV“ платформа и нејзините супер-ефикасни производни процеси, „Toyota“ може да ја сподели технологијата со своите партнери.

Ова го откри новиот извршен директор на компанијата, Коџи Сато, кој има големи планови да ја претвори „Toyota“ во гигант меѓу производителите на електрични автомобили.

И бидејќи целта е да се постигне производство во поголем обем, најголемата светска автомобилска компанија ќе ја сподели својата нова технологија за батерии со своите партнери, меѓу кои се „Subaru“, „Mazda“, „Suzuki“ и други.

Како дел од својот план за иднината, „Toyota“ сака да продава 3,5 милиони електрични автомобили годишно до крајот на деценијата. Околу половина од нив ќе се базираат на ново развиена платформа која ќе биде готова во 2026-та година.

На оваа архитектура ќе се градат електрични автомобили со автономија од 1.500 километри, а тоа ќе се постигне благодарение на новата технологија за батерии. Идејата на „Toyota“ сепак е благодарение на идната платформа не само да постигне импресивни резултати на патиштата, туку и да се олесни процесот на производство, што соодветно ќе доведе до намалување на трошоците. За таа цел, во рамките на компанијата е создадена единица наречена „BEV Factory business“, која ќе ја дизајнира новата архитектура на автомобилот да биде што е можно поедноставна за изработка.

Преку новите производствени процеси, од кои некои се усвоени од „Tesla“, „Toyota“ се надева дека значително ќе ги намали трошоците за електричните автомобили, кои се особено скапи за производство. Производителот на автомобили, исто така, се надева дека ќе ја намали зависноста од работници, иако планира да ги унапреди вработените во попродуктивни улоги. Згора на тоа, компанијата ќе го користи она што го научила, при што дел од „EV“ технологијата ќе биде пренесена на други модели.

„Овие технологии не треба да се применуваат само на електрични возила со батерии. Станува збор за зголемување на нашиот квалитет и флексибилност. Преку оваа активност ќе можеме да ги рационализираме сите наши производствени и производствени активности“, коментира Такеро Като, претседател на „BEV Factory“.

За да помогне дополнително да го зголеми својот волумен, „Toyota“ ќе ја сподели својата нова „EV“ технологија со партнерите. Јапонскиот гигант поседува акции во различни компании, како што се „Subaru“, „Mazda“, „Suzuki“, „Daihatsu“, „Hino“, „Isuzu“ и други. Вкупно, тие продаваат 16,3 милиони единици годишно и веќе соработуваат на различни модели. Пример за ова се електричните „Toyota bZ4X“ и „Subaru Solterra“. А споделувањето на технологијата ќе доведе и до распределба на трошоците за неа, што значи пониска цена на возилата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП