„Peugeot 208“ беше најпродаваниот автомобил во Европа во последните 2021-ва и 2022-ра година, па затоа не му беа потребни големи промени. Сепак, францускиот производител претстави ажурирана верзија на популарниот хечбек, кој нуди и малку променет изглед и надградени технологии.
Генерално, ажурирањата се многу подалеку од визуелните изгледи, давајќи му на новиот модел потенцијал да биде уште попопуларен од автомобилот што го заменува. Дизајнерите на „Peugeot“ го сменија предниот дел на „208“, давајќи му го истиот „светлосен потпис“ што дебитираше на хиперавтомобилот „9X8“. Се состои од три долги вертикални „канџи“ кои се протегаат надолу и над сјајните црни оклопи.
Сите варијанти на „208“ ги добиваат овие нови светла, а „GT“ верзијата ги покажува најизразено. Стандардната опрема на моделот вклучува сјајни црни ретровизори, а купувачите ќе можат да избираат од седум бои на каросеријата составени од „Agueda Yellow“, „Selenium Grey“, „Artense Grey“, „Perla Black“, „Banquise White“, „Elixir Red“ и „Vertigo Blue“.
Верзијата „GT“ додава црни браници и опционален црн покрив. Визуелните ажурирања се заокружуваат со нови тркала од 16 и 17 инчи, нови букви напред, странично и назад, како и ревидирана внатрешност со нови ткаенини за седиштата, вклучувајќи црна алкантара со адамит зелени шевови.
Подобрувањата во внатрешноста не застануваат тука. 10-инчен дигитален инструмент табла е стандарден за моделите „Allure“ и „GT“, додека 10-инчен инфозабавен екран сега е достапен во опсегот „208“. Воланот е исто така ажуриран со новото лого на „Peugeot“, а моделите опремени со шест рачен менувач за брзина, добијте ново копче за менување.
„Peugeot“ исто така го опремува новиот „208“ со својот систем „i-Connect“ како стандардна опрема, додека понапредниот „i-Connect Advanced“ е достапен како опција. И двете се контролираат преку новиот 10-инчен дисплеј, кој вклучува безжичен „Apple CarPlay“ и „Android Auto“. Моделите „Allure“ и „GT“ доаѓаат и со 3 USB-C порти, помоќен безжичен полнач и предни и задни паркинг камери со висока дефиниција.
Има широк спектар на мотори, особено внимание посветува на верзијата „Е-208“, која е опремена со електричен мотор од 156 ks и батерија со капацитет од 51 kWh. Тој треба да обезбеди домет од 400 километри со едно полнење. Еднофазен полнач од 7,4 kW е стандарден, додека трифазен полнач од 11 kW е опционален. Батеријата може да се наполни од 20% до 80% за помалку од 25 минути од брз полнач.
Оние кои не сакаат електричен автомобил можат да избираат помеѓу хибридна или „CNG“ верзија. Хибридните модели имаат систем од 48 волти, комбиниран со бензинските мотори „PureTech“, кој развива 100 ks и 136 ks, додека дизел моделите се состојат од 1,2-литарски 3-цилиндричен мотор со 75 ks и 1,2-литарски 3-цилиндричен мотор со 100 ks. Верзијата „PureTech 75“ има 5-брзински мануелен менувач, додека „PureTech 100“ е опремен со 6-брзински.
Голем број безбедносни карактеристики се исто така стандардни на моделот, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, автоматско итно сопирање, активно предупредување за напуштање лента, следење на мртвата точка и систем за предупредување за вниманието на возачот.