8 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Ferrari“ претстави два специјални автомобили со над 1.000 коњи (ФОТО/ВИДЕО)

„Ferrari“ претстави два специјални автомобили со над 1.000 коњи (ФОТО/ВИДЕО)

Сите претходни „XX“ модели на „Ferrari“ беа само за патека, но тоа се промени со неодамна претставените „SF90 XX Stradale“ и „SF90 XX Spider“ (кабриолет). Клиентите можат да уживаат во овие помоќни модели и на јавните патишта. Сепак, „Ferrari“ ќе ги понуди во ограничена серија – 799 примероци со тврд покрив и 599 примероци со покрив што се повлекува.

И двата модели продолжуваат да користат твин-турбо 4.0-литарски V8 во комбинација со три електрични мотори – два на предната оска и еден помеѓу моторот и менувачот. Излезната моќност се зголемува до вкупно 1.016 ks. За споредба, стандардниот „SF90 Stradale“ развива 986 ks.

Самиот V8 мотор во „SF90 XX Stradale“ произведува 786 ks наспроти 769 ks во претходната верзија. Моторот има нови клипови, специфична обработка на комората за согорување и полиран влез и издувен приклучок. Цевката на доводниот тракт е поблиску до преградата на кабината за да внесе повеќе звук од моторот. Инженерите исто така го елиминираа секундарниот систем за воздух за да избришат ​​3,5 килограми од тежината.

Електричните мотори добиваат и засилување на моќноста за да направат вкупно 229 ks наспроти 217 ks кај старата верзија. Капацитетот на батеријата останува на 7,9 kWh, што е доволно за автономија од 25 km. Максималната брзина во електричен режим останува 135 km/h.

Има нова карактеристика за дополнително засилување од електричните мотори кога „SF90 XX“ е во „Qualifying“ режимот на возење. Системот додава поголема моќ при излегување од кривина, а „Ferrari“ тврди дека функцијата го намалува времето на кругот околу патеката Фиорано за 0,25 секунди.

Менувачот и понатаму е осумстепен со двојна спојка. Ревидираниот софтвер додава бучава при менувањето брзини што е слична на забелешката за издувните гасови при кревање на гас при високи вртежи. Двете варијанти забрзуваат од 0 до 100 km/h за 2,3 секунди и достигнуваат максимална брзина од 330 km/h.

„SF90 XX“ Stradale има подобрена суспензија од редизајнирани предни клешти со подобро ладење. Задните ротори се 390 mm наместо претходните 360 mm. Новиот „ABS EVO“ контролер работи со сензорот 6W-CDS за да се добие проценка на брзината на возилото и потоа да се пресмета правилната распределба на сопирачките.

Дизајнерите на „Ferrari“ го модифицираа „SF90 XX Stradale“ за да изгледа поагресивно од стандардниот модел. Хиперавтомобилот добива преден сплитер кој го насочува воздухот под дното. Производителот известува дека тоа произведува 45 kg повеќе надолна сила при брзина од 250 km/h. Истото внимание го добива и задниот дел, со двата влеза на капакот на моторот веднаш зад покривот. Има и ревизии на отворите на браниците

Промените во внатрешноста се мали. „SF90 XX“ има контролна табла „Alcantara“ и многу елементи од јаглеродни влакна. Избирачот на менувачот е подалеку напред. Се чини дека седиштата се едноделен дизајн, но еластичната облога ги поврзува горниот и долниот дел за патниците да можат да го наместат потпирачот за грб. Кај „Spider“ внатрешноста е слична, само што покривот се отстранува за 14 секунди.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП