27 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗНовата „Toyota C-HR“ дебитира како хибрид со 223 коњски сили (ФОТО/ВИДЕО)

Новата „Toyota C-HR“ дебитира како хибрид со 223 коњски сили (ФОТО/ВИДЕО)

Во декември 2022-ра година, „Toyota“ навести како би изгледала втората генерација на „C-HR“ со откривање на „Prologue Concept“.

Сега е време да се запознаеме со серискиот модел – тој прифаќа поинаков дизајн без да ја изгуби функционалноста на својот претходник, кој се покажа популарен во преполниот сегмент на мали кросовери. Неговата замена е развиена и дизајнирана во Европа, каде што исто така ќе се произведува.

Новиот „C-HR“ има „супер-купе“ профил, добива тркала од 20 инчи и двобојна боја на каросеријата. Промените беа направени не само за поатрактивен дизајн и подобрена аеродинамика, туку и за подобро интегрирање на камерите, сензорите и миењето на фаровите.

Во однос на димензиите, новиот модел е долг 4.360 mm, широк 1.830 mm и висок 1.558 mm или 1.564 mm во зависност од верзијата. Меѓуоскиното растојание на кросоверот достигнува 2.640 mm, што помага да се постигне поголем внатрешен простор.

Внатре во кабината се наоѓа 12,3-инчен целосно дигитална табла со инструменти поврзана со екран на допир со иста големина. Полуксузните верзии добиваат „head-up“ дисплеј, амбиентално осветлување со 64 бои, панорамски покрив и звучен систем „JBL“.

За разлика од другите марки, „Toyota“ не е подготвена да се откаже од копчињата за често користените функции, иако екраните стануваат се поголеми со секоја генерација на нов автомобил. Црвените акценти и логото „GR“ се усогласени со спортските акценти однадвор.

Очекувано, новиот „C-HR“ ќе се нуди во Европа исклучиво како хибрид. Во овој случај, 1,8-литарскиот агрегат и 2,0-литарскиот „plug-in“ хибрид се достапни само со погон на предните тркала, додека 2,0-литарската хибридна варијанта може да се купи со опционален „AWD“. Во однос на моќноста, основната единица од 1,8 литри испорачува комбинирани 140 ks, по што следи 2,0-литарскиот со 198 ks (145 kW) и „PHEV“ со 223 ks.

Основниот модел со 1,8-литарски хибриден погон забрзува од 0 до 100 km/h за 9,9 секунди и достигнува максимална брзина од 170 km/h. На 2,0-литарскиот „FWD“ модел му требаат 8,1 секунди или 7,9 секунди за варијантата „AWD“. Двата 2.0-литарски хибридни модели можат да достигнат 180 km/h. Што се однесува до „PHEV“, тој постигнува 100 km/h од место за 7,4 секунди. Километражата само на струја е 66 км.

„Toyota“ сега прифаќа онлајн резервации во Европа, каде што прво ќе бидат достапни „GR Sport Premiere Edition“ и „High Premiere Edition“, а второто ќе нуди сопствен сет на функции.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП