2 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗПо лимузината, „Mercedes“ го претстави и новиот караван од „Е-Class“ (ФОТО/ВИДЕО)

По лимузината, „Mercedes“ го претстави и новиот караван од „Е-Class“ (ФОТО/ВИДЕО)

Еден од најважните модели во гамата на германскиот производител беше остатокот од класата „Е“, вклучувајќи го и караванот кој го доживеа своето ново издание. А веројатно никогаш досега не изгледал толку привлечно, во што ќе можеме да се увериме и самите оваа есен кога ќе се појави на европскиот пазар.

Донекаде наликува на „Mercedes CLS Shooting Brake“, а нагласените „рамења“ некого ќе потсетуваат на ривалот „Audi A6“ во „RS“ издание. Но, тука нема забуна, трокраката ѕвезда е видлива напред и назад, на опционалната осветлена хауба, па дури и на графиката на задното светло.

Добрата вест е што поизразениот спортски изглед не беше постигнат на сметка на просторот и практичноста. Напротив, „Mercedes“ тврди дека има повеќе простор во кабината во сите димензии, освен во пределот на рамената на патникот.

Единственото место каде „Mercedes“ бележи минус е багажникот, кој поради дизајнот изгубил неколку литри. Сега има 615 литри, а со склопени седишта, дури и повеќе од својот претходник (1.830 литри).

Батеријата во верзијата „PHEV“ сепак го намалува капацитетот на 460 литри.

Кога станува збор за погонот, да речеме дека plug-in хибридот ја носи ознаката „E300e“, што значи дека го придвижува бензински мотор од 204 ks, 2.0, комбиниран со моќен електромотор од 129 ka, инсталиран во деветстепен менувач.

Епилог е 312 ks за спринт од 6,5 секунди до 100 km/h и максимална брзина од 227 km/h.

Батеријата со капацитет од 25,4 kWh нуди досег од над 100 km, што е значителен скок во однос на претходникот.

Подоцна ќе следат повеќе plug-in хибриди, а потврден е и дизел со шест цилиндри. На почетокот како опции ќе бидат понудени уште два „лесни“ хибриди, „E200“ со 204 ks и „E220d“ со 197 ks.

За разлика од седанот, караванот од „E-Class“ доаѓа стандардно со задна воздушна суспензија. Ако го сакате истото однапред, ќе треба да платите дополнително.

Се друго што важи за лимузината важи и за караванот. Во превод, тоа значи дека нема да има недостиг од најсовремена технологија, додека во кабината ќе доминира „MBUX Superscreen“.

Селфи камера, помош при паркирање и дигитален клуч се само дел од додатоците на кои ќе се навикнат идните сопственици. И тоа по почетна цена од најмалку 60.000 евра.

Сè на сè, „Mercedes“ им даде доволно причини на потенцијалните купувачи двапати да размислат дали нивното следно купување навистина мора да биде „SUV“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП