28 март, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Cupra“ додаде електрично „SUV Coupe“ во гамата на „VW Group“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Cupra“ додаде електрично „SUV Coupe“ во гамата на „VW Group“ (ФОТО/ВИДЕО)

Новиот автомобилски бренд „Cupra“ во сопственост на „SEAT“ целосно го претстави својот втор целосно електричен автомобил и првиот електричен „SUV“ – „Tavascan“. На пазарот ќе се појави следната година, а цените допрва ќе бидат објавени.

Усвојувајќи го „SUV“ стилот на купе, „Tavascan“ е всушност верзија на „Volkswagen ID.5“, „Skoda Enyaq Coupe iV“ и „Audi Q4 e-tron Sportback“. Како и овие модели, тој е изграден на платформата „MEB“ на „VW Group“, но дизајниран и развиен во Барселона (Шпанија).

Првиот електричен „SUV“ на „Cupra“ е малку подолг, поширок и понизок од „VW ID.5“, со должина од 4.644 mm, ширина 1.861 mm, висина од 1.597 mm и меѓуоскино растојание од 2.766 mm.

Стилски, „Cupra Tavascan“ произлегува директно од концептот „Tavascan“ претставен на Саемот за автомобили во Франкфурт во 2019-та година, иако неговиот дизајн е намален за производство. Генерално, овој стил ќе се користи и за идните електрифицирани автомобили во палетата на шпанската марка.

Најдобрите точки вклучуваат препознатлив преден дел со впечатливи LED светла со матрица со три триаголници, осветлено лого на „Cupra“ и масивна долна решетка, атлетски страничен профил со црн А-столб и два набори кои се движат надолу кон напред. Задниот дел има високо монтирани задни светла споени со светлосна лента и голем дифузор.

Во кабината, 15-инчниот централен екран на допир – најголемиот досега во моделот „Cupra“ – е импресивен, управуван од ново дизајнираниот и развиен интерфејс за човечка машина (HMI) кој е поставен на контролната табла. Видливи се и тенки отвори за воздух и мултифункционален спортски волан, како и стандардни спортски седишта.

Производителот на автомобили тврди дека просторот за патници е оптимизиран за да обезбеди „совршена удобност“ и напред и назад, а „Tavascan“ исто така нуди паметни опции за складирање. Волуменот на багажникот е 540 литри, што е нешто повеќе од „Q4 e-tron Sportback“ и нешто помалку од „Volkswagen ID.5“ и „Skoda Enyaq Coupe iV“.

За електричниот „SUV Coupe“ ќе бидат понудени две опции за погон. Послабиот има еден електромотор со 281 ks и 545 Nm – „Tavascan Endurance“ верзија, која е со погон на задните тркала. Помоќниот – „Tavascan VZ“, се потпира на два електромотори со 355 ks и 679 Nm, при што погонот оди на сите четири тркала. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 5,6 секунди.

Двете варијанти се напојуваат со литиум-јонски батерии од 77 kWh, што овозможува опсег од 550 km за моделот со погон на задните тркала и 520 km за „AWD“. За да се зголеми ефикасноста, „Cupra Tavascan“ е достапен и со пет различни нивоа на обновување на енергија и дополнителна топлинска пумпа.

Што се однесува до полнењето, „Tavascan“ може да достигне од 10 до 80% за помалку од 30 минути користејќи „DC“ брз полнач со најмалку 135 kW. Исто така, се тврди дека батеријата додава 100 километри за само 7 минути.

Како и со неговите роднини од „Volkswagen“, „Skoda“ и „Audi“, „Cupra Tavascan“ располага со низа напредни системи за помош при возење, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, предна помош, поврзана помош при патување, помош за итни случаи, странична помош и помош за излез, предупредување за излез, далечински управувач, помошник за паркирање итн.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП