26 јуни, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Toyota“ ќе лансира 10 нови електрични автомобили до 2026-та

„Toyota“ ќе лансира 10 нови електрични автомобили до 2026-та

„Toyota Motor“ ќе претстави 10 нови модели на батерии и ќе има за цел да продава 1,5 милиони електрични возила годишно до 2026-та година.

Со оваа цел, истакнува „Reuters“, компанијата цели кон остар раст на пазар на кој долго време заостанува зад своите конкуренти.

Најголемиот светски производител на автомобили (во однос на продажбата) ќе создаде и нова специјализирана единица која ќе се фокусира на следната генерација електрични автомобили со батерии, соопшти највисокото раководство на компанијата, цитирано од новинската агенција.

„Toyota“, вклучувајќи го и својот луксузен бренд „Lexus“, моментално има само три модели на батерии и продадени помалку од 25.000 од нив на глобално ниво минатата година. Како резултат на тоа, инвеститорите и еколошките здруженија го критикуваа производителот на автомобили за бавниот влез на пазарот на електрични возила, истакнувајќи дека тој веќе го изгубил теренот во споредба со „Tesla“ и другите компании кои се движеа побрзо да одговорат на брзо растечката побарувачка.

Јапонскиот производител на автомобили возвраќа дека електричните возила се само една опција за клиентите и дека бензинско-електричните хибриди како „Prius“ се пореален избор за некои пазари и потрошувачи.

„Во следните неколку години, ќе ја прошириме нашата гама во важната категорија на електрични автомобили со батерии“, рече извршниот директор Коџи Сато за време на неговиот прв брифинг по преземањето, но додаде дека хибридите ќе останат важен столб на развојот на производителот.

До 2030-та година, електричните возила се очекува да сочинуваат повеќе од половина од вкупното глобално производство на автомобили. Затоа, вклучувањето во овој генерален тренд е клучно за „Toyota“. Во таа насока, компанијата, исто така, планира да го зголеми производството во Соединетите Држави, каде што растот на електричните возила го надминува целокупниот пазар на автомобили.

„Toyota“ објави дека нејзината продажба во САД паднала за речиси 9% во првиот квартал од 2023-та година. Спротивно на тоа, „General Motors Co“, на пример, забележа раст од 18%. Покрај тоа, американските потрошувачи кои се префрлаат на електрични возила во голема мера ги отфрлаат моделите на „Toyota“ и „Honda Motor“, според ноемвриските податоци од „S&P Global Mobility“.

„Сега, кога е време да се направи следниот голем скок во иновациите, „Toyota“ заостанува, а сè повеќе луѓе во САД почнуваат да го разбираат тоа“, беше цитиран Ист Петерсон-Трухило, активист за чисти возила во непрофитната организација „Public Citizen“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП