5 мај, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Volkswagen“ им дава само 15 години живот на новите автомобили

„Volkswagen“ им дава само 15 години живот на новите автомобили

„Volkswagen“ го дефинираше животниот век на автомобилот како максимум 15 години, што веројатно ќе биде критикувано од многу од старите корисници на автомобили, како и од целата автомобилска заедница. Автомобилот треба да трае многу подолго, особено ако е правилно одржуван.

Сепак, 15-годишниот работен век му дава на „Volkswagen“ поголема контрола врз тоа како се одржуваат автомобилите, резервните делови ги обезбедуваат под-добавувачите и овие добавувачи мора да ги ажурираат своите производни линии за да го сервисираат широкиот опсег на нови возила.

На крајот, постарите модели го отстапуваат местото на поновите верзии, обично тоа е диктирано од побарувачката, но во некои случаи самите производители на автомобили бараат од добавувачите да ги модернизираат производните линии, особено кога лансираат автомобили од новата генерација.

Одбивањето да се поддржат постарите автомобили се должи и на технологијата што ја користат добавувачите. Полупроводниците, на пример, се развиваат со брзо темпо, а денешните резервни делови ќе бидат многу скапи за производство за 20 години.

„Volkswagen“ ќе го одржува софтверот на автомобилите 15 години, но тоа не значи дека автомобилите ќе престанат да работат кога повеќе нема да имаат дополнителни ажурирања. Како и кај компјутерите со „Windows“, овие машини ќе продолжат да работат како што се очекуваше по завршувањето на поддршката. Единствената разлика е во тоа што нема да има нови ажурирања, така што грешките и пропустите во софтверот ќе останат.

Ова на крајот може да стане безбедносно прашање во индустријата. Сличен тренд е забележан и во светот на софтверот, каде компаниите како „Microsoft“ имаат тешко време да ги убедат корисниците да ги надградат на нови верзии. Оперативниот систем „Windows 7“, на пример, кој се појави во 2009-ма година и беше прекинат во 2020-та година, сè уште е популарен.

Сличен проблем може да се појави и во автомобилската индустрија, бидејќи добивањето софтверска поддршка е како купување на нов автомобил. Меѓутоа, во споредба со компјутерите, автомобилите се многу поскапи и купувачите веројатно ќе се спротивстават на овој тренд многу подолго.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП