25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Aventador“ заминува во пензија, неговиот населедник е „Revuelto“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Aventador“ заминува во пензија, неговиот населедник е „Revuelto“ (ФОТО/ВИДЕО)

Не секој ден „Lamborghini“ претставува нов модел кој ќе седи на врвот на гамата на брендот. Откако „Aventador“ беше таму повеќе од 10 години, сега компанијата го претставува својот наследник, моделот „Revuelto“ со две седишта.

Новиот предводник на италијанската марка е придвижуван од нов 6,5-литарски V12 мотор, дополнет со три електрични мотори за да произведе комбинирана моќност од 1.001 ks. Моќта достигнува до сите четири тркала преку нов осум-брзински менувач со двојна спојка, со целосно електричен режим достапен за овој „plug-in“ хибрид. Вкупниот број на режими од кои возачот може да избере е 13.

Автомобилот е изграден на нова монококна шасија, за која „Lamborghini“ вели дека е првата која има предна структура целосно карбонска. Забрзувањето од 0 до 100 km/h трае 2,5 секунди, а до 200 km/h е 7 секунди. Максималната брзина е 350 km/h. Само на струја, километражата е 11 км.

Компанијата за производство наведува дека „Revuelto“ претставува нов дизајнерски јазик за „Lamborghini“. Автомобилот добива голем број „воздухопловни елементи“ кои наводно потсетуваат на ловецот „F-35 Lightning II“. Не случајно креаторите на автомобилот ги нарекуваат возачот и неговиот сопатник „пилот и копилот“, а тие излегуваат и влегуваат во автомобилот користејќи врати со ножици, први користени на „Lamborghini Countach“.

Дизајнот на „Revuelto“ не е обична вежба во научната фантастика. Страничните перки зад предните тркала се дизајнирани да помогнат во насочување на воздухот во доводите долж прагот на вратата. Потонатиот покрив го насочува воздухот кон задното крило додека нуди малку повеќе простор за главата за патниците внатре.

Предниот сплитер го дистрибуира воздухот подалеку од предните тркала, додека надвор одзади, најлудиот заден дифузор некогаш користен кај „Lamborghini“ генерира надолна сила додека го лади моторот. Задното крило е активно и автоматски се прилагодува по потреба за ситуацијата или може рачно да се контролира помеѓу три режими за минимална или максимална надолна сила.

Дизајнерите на брендот поставија три дигитални екрани во внатрешноста кои се издвојуваат. Ниту еден од нив не е голем. Возачот добива 12,3-инчен дигитален дисплеј со многу скромен портрет екран од 8,4 инчи во средината. Патникот има на располагање тесен екран од 9,1 инчи, кој прикажува и важни информации за автомобилот. Сите три дисплеи може да се лизгаат за да споделуваат информации, при што „Lamborghini“ ја нагласува улогата на патникот како копилот. Со контролирање на работите како што се климатските функции, навигацијата или изборот на музика, возачот се остава да се концентрира на возењето.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП