24 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „H&M“ забави во првиот квартал

Продажбата на „H&M“ забави во првиот квартал

„H&M“, вториот по големина продавач на облека во светот, објави раст на продажбата помал од очекуваниот. Ова е уште еден сигнал дека компанијата води тешка битка во конкуренција со сопственикот на „Zara“, „Inditex“, пренесува „Reuters“.

Акциите на „H&M“ поевтинија за повеќе од 7% до 12:20 часот по средноевропско време, што претставува недоволно работење на поширокиот шведски пазар.

Шведската групација соопшти дека продажбата измерена во локална валута за периодот од 1-ви декември 2022-ра година до 28-ми февруари 2023-та година, што е нејзин прв финансиски квартал, се зголемила за 3 отсто на годишно ниво.

Според „Jefferies“, продажбата во локална валута, податоците што најмногу ги гледаа пазарите, беа далеку под консензусната проценка и сугерираше дека продажбата всушност се намали за 3% во февруари.

Брокерството ги нарече резултатите „полоши отколку што се плашевме“ и рече дека очекува загуба во својата заработка пред камата и данок кога групата го објави својот целосен извештај за кварталот на 31-ви март.

„H&M“, кој моментално е на програма за намалување на персоналот и намалување на другите трошоци, соопшти дека нето-продажбите се зголемиле за 12 отсто на годишно ниво, на 54,9 милијарди круни (5,26 милијарди долари).

Профитот на „H&M“ се намали минатата година бидејќи не успеа целосно да ги префрли трошоците од зголемените трошоци за суровини, транспорт и енергија, во обид да ги заштити потрошувачите чувствителни на цени.

„Royal Bank of Canada“ соопшти дека очекува зголемувањето на материјалните трошоци на компанијата да продолжи во првиот квартал и дека тие ќе останат под притисок во вториот квартал.

Банката очекува можно подобрување кон крајот на вториот и почетокот на третиот квартал, бидејќи верува дека ниските цени ќе се привлечат за основната потрошувачка база на „H&M“, како и поради подобрувањата на женската линија и новиот креативен директор.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП