16 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗТесла отвара мрежа на полначи во САД: Ќе може да се напојуваат...

Тесла отвара мрежа на полначи во САД: Ќе може да се напојуваат електрични автомобили од сите други производители

Администрацијата на Бајден сака да види најмалку 500.000 полначи за електрични возила на патиштата во САД до 2030 година, а во средата објави серија иницијативи кои ќе помогнат да се случи тоа, вклучително и обврски од компании кои градат и управуваат со мрежи за полнење, како што е Tesla. , “GM”. , “Ford”, “ChargePoint” и други.

Сите компании ќе имаат корист од федералното финансирање доколку нивните планирани инфраструктурни проекти за наплата ги исполнуваат новите федерални стандарди, кои исто така беа откриени во средата.

Како дел од овој напор, рекоа претставници на Белата куќа, тие се обврзаа Тесла да отвори илјадници свои полначи за електрични возила од други производители. Досега, во САД, станиците „Tesla Supercharging“ беа достапни првенствено на возачите на сопствените автомобили на компанијата.

Одделно, Tesla се согласи да направи најмалку 7.500 од своите јавно достапни полначи во САД достапни за употреба од кое било компатибилно електрично возило до крајот на 2024 година. Тој број вкупно ќе вклучува најмалку 3.500 од 250-киловатните суперполначи на Tesla лоцирани покрај клучните коридори на автопатот, исто како и побавните дестинации за полначи на ниво 2 што производителот на автомобили ги нуди на локации како што се хотели и ресторани, велат официјалните лица.

Тесла, исто така, се согласи да го зголеми тројно бројот на суперполначи во својата американска мрежа, а новите полначи ќе бидат изградени во Бафало, Њујорк, рече официјалниот претставник. Компанијата склопуваше дел од својата опрема за полнење во објект во Бафало, кој првично беше замислен како фабрика за соларни панели.

„Тесла“ со години планира да ја отвори својата мрежа за полнење во САД. Според последниот годишен финансиски извештај на Tesla, во ноември 2021 година компанијата „почна да нуди Supercharger пристап до возила што не се од Tesla на одредени локации како поддршка на нашата мисија да ја забрзаме транзицијата на светот кон одржлива енергија“, велат официјалните лица.

Шефот за инфраструктурата на Белата куќа, Мич Ландрие, изјави за новинарите во вторникот дека Илон Маск бил еден од неколкуте извршни директори на автомобили вклучени во дискусиите со Белата куќа за наплатата на инфраструктурата минатата година.

„Беше многу отворен, беше многу конструктивен“, рече Ландрие. „Во тоа време тој рече дека неговата намера е да работи со нас за да ја направиме неговата мрежа интероперабилна. Сите останати на повикот се согласија“.

Ландрие додаде: „Нам ни беше критично важно сите да бидат вклучени во разговорот“.

Белата куќа, исто така, ги пофали другите производители на автомобили и компании, пофалувајќи го специјалниот договор помеѓу General Motors, Pilot Co. и мрежата за полнење „EVGo“ да инсталира 2.000 брзи полначи во центрите „Pilot“ и „Flying J“ долж американските автопати.

GM, преку посебно партнерство со FLO, исто така, планира да инсталира до 40.000 јавни полначи за EV Ниво 2 во заедниците во САД до 2026 година, кои ќе станат дел од Ultium Charge 360 ​​мрежата на GM и ќе бидат достапни за сите возачи на EV.

Ford се обврза да инсталира DC брзи полначи во 1.920 од застапниците на компанијата до јануари 2024 година.

Единицата за полнење EV Hertz и нафтениот гигант BP планираат да инсталираат илјадници станици за полнење во поголемите градови во САД за да ги користат клиентите на Hertz и јавноста.

Нови стандарди за полнење

Меѓу најавите од средата, одделенијата за енергија и транспорт, исто така, ги открија новите стандарди за полнење кои „обезбедуваат секој да може да ја користи мрежата – без разлика во кој автомобил возите или во која состојба полните“. Меѓу барањата:

-Сите нови полначи изградени со федерални средства мора да го поддржуваат стандардот за приклучок за комбиниран систем за полнење. Стандардот CCS го користат повеќето производители на автомобили освен Tesla.
-Новите локации за полнење изградени со федерални средства ќе треба да имаат минимален број на DC брзи полначи.
-Федерално финансираните полначи мора да бидат оперативни најмалку 97% од времето кога се инсталирани.
-Штом ќе стапи на сила, сите полначи финансирани од федералното друштво мора да се склопат во САД, а нивните челични куќишта мора да бидат направени во САД. До јули 2024 година, најмалку 55% ​​од компонентите на полначот (мерено според цената) мора да се произведуваат и во САД.

-Новите полначи изградени со федерални средства за да бидат компатибилни со новите технологии кои се прифатливи за корисниците, како што е „Plug and Charge“, што – како што сугерира името – го автоматизира процесот на полнење.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП