И покрај фактот што по неколку децении неговиот модел повеќе не е европски бестселер, Volkswagen останува неприкосновен лидер на Стариот континент.
Според последните податоци кои ги објави Jato Dynamics, минатата година на европскиот пазар (30 земји) се регистрирани 11,3 милиони нови автомобили. Тоа е најниската бројка од 1985 година, а во споредба со 2019 година (пред пандемијата), падот е неверојатни 29 проценти.
И додека најбараниот модел беше Peugeot 208, што се однесува до марките, Volkswagen се уште е на врвот, а по него се Toyota и двете германски премиум марки Mercedes и BMW.
Во 2022 година, Volkswagen продаде речиси 1,2 милиони возила во Европа (тоа значи само марката, а не целата групација VW), додека Toyota изби на одличното второ место со испорачани 766.000 автомобили.
Интересно е што на позициите 3 и 4 се две премиум марки, Mercedes и BMW, со по околу 650.000 продадени возила во 2022 година.
Листата на првите пет ја заокружува споменатиот Peugeot, кој минатата година на клиентите во Европа им испорача околу 624.000 автомобили.
Погледнете ја листата на топ 15 најбарани автомобилски марки во Европа:
