19 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗКои производители имаат најмногу сервисни акции во 2022-ра година? (ИНФОГРАФИК)

Кои производители имаат најмногу сервисни акции во 2022-ра година? (ИНФОГРАФИК)

Промоциите на услугите за поправање на проблемите во автомобилите се секојдневие во индустријата, а кои производители се „шампиони“ на американскиот пазар, пренесува „Autoblog“.

Прв на листата, и според бројот на сервисни акции и по потенцијално погодените автомобили, е „Ford“. Во 2022-ра година, компанијата направи 67 акции, правејќи по една на секои 5,4 дена. Вкупните потенцијално погодените машини на „Ford“ се 8,63 милиони, повеќе од двојно повеќе од кој било друг производител.

Изданието сепак додава дека не секоја акција е нешто страшно и дека сите проблеми не се на исто ниво, на „панично“. Кога станува збор за опасното воздушно перниче „Takata“, на пример, акцијата го заслужува целото сериозно внимание на луѓето. Сепак, има и такви кои се далеку од „паничното“ ниво. На пример, поправка на мали нешта како задни камери кои остануваат премногу долго вклучени и слично.

Но, исто така, не треба да се занемари изгубеното време во физичкото повлекување на автомобилите во гаражите, што на возачите им ги одзема автомобилите на одреден период. Во овој поглед, предност има вториот по големина производител на автомобили, „Tesla“, бидејќи повеќето проблеми се решаваат „преку воздух“ со онлајн корекции на софтверот, а не физички во работилница.

Погледнете ја табелата за првите десет производители со најмногу преземања во 2022-ра година:

„Ford“: 67 повлекувања (8.636.265 возила)

Volkswagen Group: 45 повлекувања (1.040.885 автомобили)

„Stellantis“: 38 повлекувања (3.041.431 автомобили)

„Mercedes-Benz“: 33 повлекувања (969.993 возила)

„General Motors“: 32 повлекувања (3.371.302 возила)

„Kia“: 24 повлекувања (1.458.962 автомобили)

„Hyundai“: 22 повлекувања (1.452.101 автомобили)

„Tesla“: 20 повлекувања (3.769.581 автомобили)

„BMW“: 19 повлекувања (1.000.455 автомобили)

„Nissan“: 15 повлекувања (1.568.385 возила)

А производителите со најмалку преземања? Очекувано, станува збор за повеќе бутик брендови како„ Bugatti“ – само еден отповикан автомобил, „Maserati“ (една акција со 56 автомобили), „Ferrari“ (една акција, но влијаеше на 23.555 автомобили), „Polestar“ (една акција со 66 автомобили), но и „Mazda“ (едно отповикување на 226 автомобили).

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП