28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Tencent“ бара начин да расте во облак услугите и да се прошири...

„Tencent“ бара начин да расте во облак услугите и да се прошири во странство

Кинескиот технолошки гигант „Tencent“ соопшти дека лансира нови производи за компјутери во облак на странските пазари додека бара нови можности за раст во услови на забавување на неговиот основен бизнис со онлајн видео игри, објави „CNBC“.

„Tencent вчера одржа настан за облак производи наменети првенствено за пазари надвор од Кина, вклучувајќи аудио и видео решенија базирани на облак.

Овој потег покажува дека „Tencent“ ја препознава потребата да се најдат нови извори на раст во странство, бидејќи кинеската економија забавува. Покрај тековниот притисок од појавата на Ковид-19, кинеските технолошки компании исто така се соочуваат со построга регулатива на нивниот домашен пазар.

Особено „Tencent“ е погодена од построгите регулативи за онлајн игрите. Минатата година Пекинг воведе правила кои го ограничуваат времето на децата под 18 години во играње игри на максимум три часа неделно. Регулаторите, исто така, привремено престанаа да одобруваат нови игри во период од неколку месеци, што значеше дека компаниите како „Tencent“ и неговиот ривал „NetEase“ не можат да лансираат нови наслови и да ги монетизираат.

Иако имаше знаци дека притисокот за игри може да заврши, „Tencent“ силно го почувствува влијанието на она што се случи. Нејзините приходи од онлајн игри во Кина се намалија за 7% во третиот квартал од претходната година.

Онлајн игрите се вториот најважен двигател на приходите на „Tencent“, така што забавувањето во овој сегмент генерално го намалува неговиот севкупен раст.

Компанијата со седиште во Шенжен гледа на „cloud computing“ како област каде што може брзо да добие сила. Одделот за финтех и деловни услуги на „Tencent“, кој ги вклучува неговите операции во облак, забележа раст на приходите од 4% на годишно ниво во третиот квартал.

Кинеските технолошки гиганти не бараат само нови деловни единици за раст, туку и нови извори на приходи во странство. Гигантот за е-трговија „Alibaba“ ги искористи своите брендови „AliExpress“ и „Lazada“ за да се прошири во странство, а „Tencent“ забележа голем успех со своите онлајн игри.

Сега „Tencent“ се обложува на облакот. Производите лансирани денес се фокусирани на аудио и визуелни производи како што се преносот во живо за цели на е-трговија или онлајн состаноци.

Производите се наменети за компании кои сакаат такви услуги, но не сакаат самите да управуваат со инфраструктурата зад нив, како што се серверите, ниту пак сакаат самите да развиваат такви функции.

Стратегијата на „Tencent“ може да се фокусира на склучување договори со странски фирми кои имаат присуство во Кина, како и кинески компании кои работат во странство. Компаниите како „BMW“ веќе користат некои од облак производите на „Tencent“.

Додека кинеската фирма се обложува на ширење во странство, таа ќе влезе на високо конкурентниот пазар на облак, во кој доминираат американските гиганти „Amazon“ и „Microsoft“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП