26 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Audi“ го претстави својот нов електричен предводник (ФОТО/ВИДЕО)

„Audi“ го претстави својот нов електричен предводник (ФОТО/ВИДЕО)

„Audi“ го претстави новиот електричен предводник, кој ќе се вика „Q8 E-Tron“. Всушност, ова е новото име на ажурираниот „E-Tron“, а идејата на компанијата е да покаже дека ова ќе биде водечкиот електричен SUV на брендот, кој доаѓа и во стандардна (квадратна верзија) и во „Sportback“ со позаоблена надворешност.

Дизајнот на „Q8 E-Tron“ е модернизиран, а областа околу решетката сега има систем за самозапечатување и електрични ролетни кои се затвораат околу радијаторот. Предните светла се различни, има и осветлени делови на решетката. Сменети се и спојлерите на долниот дел од автомобилот, а додадени се и аеродинамички елементи напред и назад. Така, „Q8 E-Tron“ постигнува коефициент на отпор од 0,27 (во „E-Tron“ беше 0,28), а во верзијата „Sportback“ паѓа на 0,24 од 0,26 за претходниот модел.

Електричниот SUV ќе се нуди со два капацитети на батерии и три опции за погон. Верзиите „Q8 50 E-Tron“ и „Sportback“ имаат мотор на секоја оска, со вкупно 335 ks во режимот „Boost“ и 664 Nm. Батеријата има капацитет од 89 kWh обезбедувајќи опсег од 491 km за стандардниот модел и 505 km за „Sportback“.

Модификациите „Q8 55 E-Tron“ и „Sportback“ произведуваат 402 ks во „Boost“ режим и 714 Nm, а добиваат и батерија од 104 kWh. Така, нивната километража е поголема на 582, односно 600 km.

На врвот на гамата е „SQ8 E-Tron“ и неговиот колега „Sportback“, кои имаат три електрични мотори – еден на предната и два на задната оска. Нивната комбинирана моќност е 496 ks и 973 Nm, а батеријата им е 104 kWh. Досегот со едно полнење е 494 km за стандардниот модел и 513 km за „Sportback“.

Во однос на перформансите, верзијата „50“ крева до 100 km/h од место за 5,6 секунди, а „SQ8 E-Tron“ истото го прави за 4,5 секунди. Варијантите „50“ и „55“ имаат ограничена максимална брзина од 200 km/h, додека „SQ8“ има максимална брзина од 210 km/h.

Моделите „Q8 50 E-Tron“ можат да полнат до 150 kW од брз полнач на наизменична струја (DC). Варијантите „55“ и „SQ8“ ја зголемуваат оваа бројка на 170 kW. Поголемиот може да додаде 420 km откако ќе се вклучи за 31 минута. Стандардно, возилата може да се полнат со 11 kW.

Новиот „Q8 E-Tron“ вози со воздушна суспензија. Во зависност од ситуацијата, електричниот SUV може да ја промени висината на возењето за 76 mm. Инженерите го сменија односот на воланот за побрз одговор кога возачот го врти воланот.

Многу промени има и во внатрешноста. Предните патници гледаат повеќе екрани со висока дефиниција. Возачот добива дигитална инструмент табла со 10,1-инчен инфозабавен дисплеј и 8,6-инчен „HVAC“ контролен екран. Како опција е достапен и „heads-up“ дисплеј, а на пазарите каде што е дозволено, надворешните ретровизори се заменети со камери.

Внатрешноста располага со отворен панорамски затемнет стаклен покрив. Двозонската автоматска контрола на климата е стандардна, но достапна е и четиризонска. Во кабината се користат рециклирани материјали за изолација, замирање на звукот и влошки.

Пакетот технологија за помош на возачот „Q8 E-Tron“ вклучува нов систем за паркирање на далечина. Клиентите можат да ја контролираат технологијата од паметен телефон без да мора да го најдат автомобилот.

Верзиите „Q8 E-Tron“ и „Sportback“ ќе бидат пуштени во продажба во Европа во февруари 2023-та година. Цените во Германија ќе започнуваат од 74.400 евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП