19 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Jeep Avenger“ – првиот „џип“ на струја (ФОТО/ВИДЕО)

„Jeep Avenger“ – првиот „џип“ на струја (ФОТО/ВИДЕО)

„Jeep Avenger“, првото целосно електрично возило на оваа американска марка, ја имаше официјалната премиера на Саемот за автомобили во Париз во 2022-ра година.

Малиот електричен теренец чии први фотографии беа објавени пред еден месец, а чиј дизајн за европскиот пазар е базиран на темелите на „Stellantis“. Автомобилот доаѓа со електричен мотор поставен напред и опсег на „WLTP“ од 400 до 550 km.

„Jeep“ веќе го откри надворешниот дизајн во септември, а сега објави фотогалерија во која го прикажува моделот од сите можни агли, заедно со снимки од внатрешноста и најава за неговите спецификации.

„Avenger“ е базиран на механичката платформа „eCMP“, исто како и „Peugeot e-2008“, „Opel Moka-e“ и „DS3 Crossback E-Tense“, иако е најкомпактен од купот, со должина од 4.076 mm.

Ова го прави за 154 mm пократок од „Jeep Renegade“ и го позиционира како нов најмал модел во палетата на марката.

Тој е опремен со електричен мотор од 400 волти поставен напред и кој произведува 156 ks (115 kW) и 260 Nm вртежен момент.

Овие бројки практично се копирани од многу други електрични возила во палетата на „Stellantis“, но „Jeep“ вели дека втората генерација на електричниот мотор е исто така првиот што ќе биде лансиран од „Emotors“ – заедничко вложување помеѓу „Stellantis“ и „Nidec Leroy-Somer Holding“.

Енергијата се складира во батерија со капацитет од 54 kWh, која е поставена под предните и задните седишта и централниот тунел.

„Jeep“ тврди дека опсегот на возење според „WLTP“ е 400 km, во комбиниран циклус, до 550 km во градскиот циклус каде што електричните возила се најефикасни.

Со помош на брз полнач од 100 kW, батеријата може да се наполни од 20-80% за 24 минути или да додаде 30 km автономија за само три минути.

Кога е приклучен во обичен ѕиден штекер со помош на кабел од 11 kW, целосното полнење трае 5,5 часа.

И покрај претходните гласини, не се споменува варијанта со погон на сите тркала, а електричниот „Avenger“ засега е само модел со погон на предните тркала.

„Avenger“ можеби е урбан „B-SUV“, но „Jeep“ не ги заборави своите корени. Како што тврди производителот, овој модел нуди најдобро растојание од подлогата во својот сегмент од 200 mm, со добар пристап надвор од патот и излезни агли благодарение на кратките настрешници на каросеријата.

Поточно, аголот на пристап е 20 степени, а аголот на излез е 32 степени. Моделот стандардно доаѓа и со системот „Selec-Terrain“ (со режими за возење „Normal“, „Eco“, „Sport“, „Snow“, „Mud“ и „Sand“) и контрола на спуштање по нагорнина.

„Jeep Avenger“ ќе се произведува во фабриката „Stellantis“ во Полска, по неодамнешните инвестиции направени во објектот.

Моделот е веќе достапен за нарачка однапред, а лансирањето на пазарот се очекува на почетокот на 2023-та година.

Компанијата сугерира дека „Avenger“ е првиот во целото „портфолио на способни, целосно електрични возила“ што ќе бидат „со големина за Европа“, потврдувајќи четири лансирање на електрични модели до 2025-та година.

Антонела Бруно, директорка на „Jeep Europe“, очекува „Avenger“ да стане најпродаваниот модел во европската гама до 2024-та година.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП