20 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗВраќање на иконата: Пристигна новиот „Renault 4“ (ФОТО/ВИДЕО)

Враќање на иконата: Пристигна новиот „Renault 4“ (ФОТО/ВИДЕО)

На саемот во Париз, „Renault“ претстави модерна реинтерпретација на познатата „четворка“, засега во форма на концепт.

Концептот „Renault 4EVER Trophy“ со цврст изглед е најава за сериски, целосно електричен субкомпактен „SUV“. Автомобилот зрачи со ретро дизајн и препознатливи детали од оригиналната „четворка“ и има повеќенаменски карактер.

Некои екстравагантни стилски елементи на надворешноста сигурно ќе бидат ублажени кога „Renault“ ќе ја претстави верзијата за сериско производство.

Француската компанија потсетува дека со овој концепт ја слават и 25-годишнината од хуманитарното рели „4L Trophy“, што го објаснува теренскиот пакет опремен со „Renault 4EVER Trophy“.

Референците за оригиналниот „Renault 4“ ја вклучуваат црната правоаголна решетка на предниот дел на возилото, која ги вклучува фаровите, потоа обликот на предните браници, трапезоидните странични прозорци, стеснетиот заден крај и задните светла кои неодоливо потсетуваат на оние на оригиналната „четворка“.

Овие детали се комбинирани со модерни стилски елементи, вклучувајќи „Matrix LED“ светла, рачки на вратите што се повлекуваат, камери наместо странични ретровизори, двобоен покрив…

Друга интересна карактеристика е големиот отвор за воздух на хаубата кој, според францускиот производител, ја подобрува ефикасноста на ладењето на моторот.

Концептот е обоен во „Gun Metal Silver“ нијанса и е опремен со заштитни пластични капаци на долните делови од телото.

Автомобилот е поставен на тркала од 19 инчи, со футуристички дизајн и интегрирани компресори, благодарение на кои по потреба може да го менува притисокот на воздухот во теренските гуми.

Расчистувањето од подлогата е 200 mm, што во комбинација со дополнителна теренска опрема придонесува за робусниот изглед на концептот. Прилагодената галерија на покривот од јаглеродни влакна го сместува резервното тркало.

Лопата и таблите кои се ставаат под тркалата кога возилото ќе се заглави во калта се поставени на задната врата, додека долниот дел од телото е зајакнат за да ја заштити батеријата.

Од „Renault“ велат дека наследникот на „петката“ претставена минатата година и новата „четворка“ ќе бидат електричните еквиваленти на моделите „Clio“ и „Captur“ во неговата идна гама.

Инаку, концептот „4EVER Trophy“ има димензии типични за сегментот „B-SUV“, иако е за 68 mm пократок од моделот „Captur“ од втората генерација. Поточно, „4EVER Trophy“ мери 4.160 mm во должина, 1.950 mm во ширина и 1.900 mm во висина, додека меѓуоскиното растојание е 2.570 mm.

Компанијата не објави детали за батеријата вградена во подот, ниту за електричниот погон. Сепак, потврдено е дека серискиот теренец ќе се базира на проширена верзија на механичката платформа „CMF-BEV“ и ќе се произведува во Франција.

Модуларната платформа ќе ги поткрепи и „Renault 5“, електричниот „Alpine hot hatch“ и идниот електричен „Nissan Micra“.

„Renault“ се надева дека сериската верзија на „4EVER“ ќе го повтори комерцијалниот успех на оригиналниот „R4“, кој продаде повеќе од осум милиони единици во 100 земји во текот на три децении (1961-1992).

Покрај каросеријата, „4EVER“ ќе има и карго варијанта, инспирирана од моделот „Renault 4 Fourgonette“, како што беше навестено во официјалниот тизер во минатата година.

Очекуваме да дознаеме повеќе детали за новиот „R4“ во наредниот период, како што сме се поблиску до неговото лансирање на пазарот.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП