2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„PepsiCo“ уште еднаш ги подигна прогнозите за годишните резултати

„PepsiCo“ уште еднаш ги подигна прогнозите за годишните резултати

Американската компанија „PepsiCo“ ги зголеми своите годишни прогнози за приходите и профитот во четвртокот, главно поддржани од неколкуте зголемувања на цените на безалкохолните пијалоци и пакуваните производи што ги примени за да го ублажи влијанието на зголемените трошоци.

Акциите на компанијата пораснаа за 2,3 отсто во претпазарното тргување, откако приходите во третиот квартал исто така ги надминаа проценките.

Потрошувачите кои се борат со немилосрдниот скок на инфлацијата јадат повеќе дома отколку во рестораните, намалувајќи го вишокот трошење. Тоа е тренд што го користат американските производители на пакувана храна како „PepsiCo“, кои нудат сè, од бонбони до спортски пијалоци.

Глобалните производители на пакувана храна, исто така, се борат со повисоките трошоци за многу суровини и притисоците врз синџирите на снабдување кои се влошени со конфликтот меѓу Русија и Украина.

Благодарение на речиси дуополот на пазарот на безалкохолни пијалоци со „Coca-Cola“, „PepsiCo“ успеа да ги зголеми цените со мал одговор од потрошувачите. Во исто време, на компанијата и помогна силната позиција на пазарот во кондиторски производи.

Зголемувањето на цените го поддржа растот на приходите во сите сегменти, особено двете најголеми оддели за пијалоци во Северна Америка и „Frito-Lay“.

Бизнисот со пијалоци, кој вклучува брендови како „Mirinda“, „7UP“ и „Gatorade“, забележа раст на волуменот од 1%, што сигнализира одржлива побарувачка на потрошувачите.

Компанијата рече дека очекува органскиот приход во 2022-ра година да порасне за 12%, што е повеќе од претходната прогноза од 10%. „PepsiCo“ ги зголеми очекувањата за заработка за април и јули.

„PepsiCo“ сега очекува основната заработка по акција за фискалната 2022-ра година по постојан девизен курс да биде околу 6,73 долари, што е повеќе од претходната прогноза од 6,63 долари.

Нето приходот на компанијата се зголеми за околу 9 отсто на 21,97 милијарди долари во третиот квартал, кој заврши на 3-ти септември, надминувајќи ги проценките на аналитичарите од 20,84 милијарди долари, покажаа податоците на „Refinitiv“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП