25 април, 2025
ПочетнаЕКОНОМИЈА„United States of Secondhand“ – расте продажбата на половна облека (ИНФОГРАФИК)

„United States of Secondhand“ – расте продажбата на половна облека (ИНФОГРАФИК)

Во Јапонија, половната облека сега сочинува повеќе од десет проценти од вкупниот пазар од 2017-та година

Модата од 1990-тите е повторно барана, особено кај помладата генерација. Ова, исто така, влијае на уделот на продажбата на половни стоки во вкупната модна продажба на шесте најголеми модни пазари: САД, Велика Британија, Кина, Индија, Германија и Јапонија.

Според проценките на „Statista Consumer Market Outlook“ во последната земја, половната облека сега сочинува повеќе од десет проценти од вкупниот пазар заклучно со 2017-та година, ставајќи ја источноазиската островска земја на прво место од вкупно шестте.

Сепак, како што покажува графиконот, Јапонија најверојатно наскоро ќе ја изгуби оваа позиција.

Според прогнозите, веќе во 2023-та година САД ќе го заземат првото место во овој поглед.

Аналитичарите на „Statista“ предвидуваат дека во 2027-ма година, четвртина од вкупната продажба на модата во САД ќе дојде од трговија, добротворни цели и приватна продажба на половни производи, а потоа следат Велика Британија и Германија.

Од 2017-та до 2027-ма година, уделот на продажбата на мода од втора рака во Сојузната Република се очекува да порасне за околу 12%.

Индија останува на последното место на ова рангирање. Во 2027-ма година, половните модни предмети таму се очекува да сочинуваат само околу три проценти од вкупниот промет.

Во 2022-ра година, на глобално ниво, машката, женската и детската мода ќе генерира приходи за вкупно околу 1,4 трилиони евра, од кои околу 10% е од половни предмети. Околу половина од вкупниот промет отпаѓа на женска облека и додатоци, чија продажба се проценува на 710 милијарди евра. Околу пет отсто од продадените производи се во луксузниот сегмент.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП