25 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗМалиот електричен пикап на „Citroen“ (ФОТО/ВИДЕО)

Малиот електричен пикап на „Citroen“ (ФОТО/ВИДЕО)

Француската компанија „Citroen“ покажа радикален концепт кросовер наречен „Oli“, со кој ја прикажува иднината на своите електрични автомобили.

Во обид да се скрши моделот на скапи, хомогени електрични автомобили, „Citroen Oli“ има акцент на одржливоста, малата тежина и достапноста. Во новиот концепт на „Citroen“ е чудниот дух на „Ami“ кој ќе се вбризгува во масовните модели на Французите, информира „Autoexpress“.

„Citroen“ тврди дека „Oli“ не е директен претходник на сериски модел, и покрај тоа што дава низа конкретни технички детали за прототипот. „Oli“ има за цел да го ограничи трендот на тешки електрични возила, оптоварени со гаџети, со проценета максимална тежина од само 1.000 килограми, благодарение на употребата на лесни рециклирани материјали, поедноставената технологија и релативно малата батерија од 40 kWh.

Некои од надворешните панели на „Oli“ се заменливи, вклучително и вратите, браниците и браници, што помага да се намалат трошоците за производство и поправка. Некои неструктурни елементи на телото се направени од картонски саќе панели, кои ја намалуваат тежината за 50 проценти во споредба со челикот, а сепак се доволно силни за да ја издржат тежината на возрасен. „Oli“, од друга страна, има уникатен дизајн на тркала од 20 инчи кој комбинира цврста челична површина со алуминиумски внатрешен раб за дополнителна, економична заштеда на тежина.

„Oli“ е првиот „Citroen“ што го има новото лого на компанијата, но неговата дефинитивна дизајнерска карактеристика е вертикалното ветробранско стакло во стилот на поштенско сандаче. Рамниот стаклен панел е помал, полесен и поевтин за производство од типично ветробранско стакло, иако ги загрозува аеродинамичните перформанси на автомобилот. Сепак, „Citroen“ сугерира дека „Oli“ ќе се користи првенствено за градско возење, а не за на автопат, каде што аеродинамичките ограничувања ќе имаат поголем ефект.

Како резултат на тоа, максималната брзина е ограничена на 110 km/h, а можниот опсег е 400 km. Полнењето на батеријата од 20 до 80 проценти трае само 23 минути, тврдат од „Citroen“. Овие бројки најверојатно се изведени од малата платформа „STLA“ на „Stellantis“, која најверојатно ќе го поткрепи возилото.

„Citroen“ го претставува „Oli“ како разноврсна машина за авантури на отворено и е опремена со шини на покривот, точки за прицврстување за додатоци и простор за товар во стилот на пикап. Малку е веројатно дека кабината ќе личи на прикажаниот прототип, но лесната, минималистичка тема продолжува. Седиштата, на пример, се направени со 3D технологија и користат 80 проценти помалку делови од традиционалните, иако се опремени со флексибилни термопластични држачи за дополнителна удобност.

Конзолата е опремена со голем број физички прекинувачи за контроли за климатизација, додека инфозабавните функции се управуваат со тенок дисплеј контролиран од паметен телефон. Два отстранливи „Bluetooth“ звучници се сместени на двата краја на контролната табла, а вратите обезбедуваат пристап до задните седишта, кои исто така се направени од 3D-печатени делови.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП