вторник, 27 септември 2022
ПочетнаКОМПАНИИ„Henkel“ повторно ја зголеми прогнозата за продажба

„Henkel“ повторно ја зголеми прогнозата за продажба

Компанијата за широка потрошувачка „Henkel“ е уверена дека ќе ја зголеми својата заработка благодарение на нејзиниот просперитетен бизнис со лепила.

Во средата, извршниот директор на Групацијата Карстен Кнобел повторно ја зголеми прогнозата за приходите од продажба за 2022-ра година и сега очекува органски раст на приходите од 5,5 до 7,5 проценти. Претходно, компанијата имаше цел на плус од 4,5 до 6,5%, пренесува „Reuters“.

Конкретно, бизнисот со лепила оди добро и Кнобел очекува поголема продажба и овде. Меѓутоа, во минатото, зголемените цени на материјалите и логистиката имаа негативно влијание врз крајната вредност на компанијата со седиште во Дизелдорф.

„Продолжуваме да работиме напорно за да го неутрализираме, колку што е можно повеќе, влијанието на драматично зголемените трошоци за суровини, логистика и енергија врз нашиот развој на приходите преку сеопфатни мерки“, нагласи Кнобел и ги потврди целите за профит.

„Henkel“ е подложен на реструктуирање, при што извршниот директор Кнобел го спои проблематичниот бизнис со козметика со одделот за детергенти. Со новата дивизија, чии приходи изнесуваат околу 10 милијарди евра, тој сака да ја направи компанијата помоќна, но и да ги намали трошоците. Воведувањето на новата организациска структура е пред првично објавениот распоред, нагласи Кнобел пред почетокот на денот на инвеститорите, каде што ќе даде извештај и за реализацијата на плановите.

„Со оглед на континуираниот силен раст на органската продажба во деловниот сегмент на технологии за лепило, сега ја ажуриравме прогнозата за целата 2022-ра година и за деловниот сегмент на технологии за лепило и за „Henkel“ како целина“, рече Кнобел.

За секторот на лепила, кој е најголем во концернот, тој очекува органски раст на продажбата од 10 до 12%. Претходните очекувања беа во опсег од 8-10%. Лепилата на групата се користат, меѓу другото, во автомобилската, електричната и градежната индустрија. „Henkel“ очигледно успеа да ги пренесе зголемените трошоци на клиентите во овој бизнис. Акциите на компанијата паднаа за 0,9 отсто на почетокот на сесијата, синхронизирано со повлекувањето на европските индекси.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП