19 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Bugatti“ се збогуваше со „W16“ моторот со ексклузивен роудстер вреден 5 милиони...

„Bugatti“ се збогуваше со „W16“ моторот со ексклузивен роудстер вреден 5 милиони долари (ФОТО/ВИДЕО)

По 20-годишна историја, моторот „W16“ на „Bugatti“ ќе биде испратен во пензија, а производителот од Mулсхајм ќе го одбележи настанот со лансирање на нов родстер. Се вика „Bugatti W16 Mistral“, а се базира на хиперавтомобилот „Chiron Super Sport 300+“ и чини 5 милиони долари.

Автомобилот, кој е именуван по ветрот на југот на Франција и носи амблем кој претходно го користел „Maserati“, е првата верзија со отворен покрив на „Chiron“ и првиот роудстер на компанијата откако „Veyron Grand Sport Vitesse“ беше прекинат во 2015-та година.

„Bugatti“ тврди дека ќе бидат произведени 99 автомобили од овој модел, но клиентите ќе мора да почекаат до почетокот на 2024-та година за нивна испорака. 8.0-литарскиот „W16“ мотор на „Mistral“ развива 1.600 ks и 1.600 Nm, преземени од „Super Sport“ и рекордниот „Super Sport 300+“, кои забележаа 490,5 km/h на тест патеката на „Volkswagen“ во 2019-та година.

Каросеријата на „300+“ беше специјално модифицирана од експертите за аеродинамика на „Bugatti“ за да достигнат слични брзини, но „Mistral“ нема да биде толку брз, особено со спуштен покрив. Сепак, новиот автомобил е дизајниран да биде најбрзиот кабриолет во светот. Компанијата постави рекорд на сериски автомобил од 409 km/h со „Grand Sport Vitesse“ во 2013-та година и верува дека тој рекорд сè уште стои, иако „Hennessey“ забележа 413 km/h со својот „Venom GT Spyder“ во 2016-та година.

Иако моторот и платформата се заеднички со „Chiron“, „Mistral“ изгледа радикално различно од другите автомобили на марката. Навраќајќи се на „Maserati“, не можеме а да не помислиме дека изгледа како „MC20 Cielo“ што беше прикажан неодамна. „Bugatti“ тврди дека неговиот нов роудстер е инспириран од „Type 57 Roadster Grand Raid“ од 1934-та година, но тој не е баш стар автомобил како „Centodieci“ сличен на „EB110“.

Наместо тоа, „Mistral“ упатува на нови модели од каталогот на марката, но ја позајмува жолто-црната шема на бои, комбинација што ја користи Еторе Бугати на многу од неговите лични автомобили. Новите доводи за воздух се однесуваат на моделот „Grand Raid“ додека обезбедуваат заштита од превртување.

На предниот дел доминира огромен довод на воздух во форма на потковица кој потсетува на воените авиони од Студената војна како што е МиГ-15. Ова прави дури и чудните третмани на решетки на„ Divo“ и „La Voiture Noire“ да изгледаат контрадикторни, но секако му дава на „Mistral“ уникатен карактер. Назад, има навестување на „Lotus Evija“ со празни шуплини зад секое задно тркало што го канализира топол воздух од странично поставените ладилници за масло, а LED светлата имаат ист облик на „Х“ како оние на „Bugatti Bolide“.

Внатре во „Mistral“, работите не се толку чудни. Контролната табла и внатрешните елементи се преземени директно од „Chiron“, што е само мало разочарување бидејќи овој автомобил поставува глобални стандарди за квалитет на материјалите, користејќи алуминиум и титаниум за делови кои се пластични во помалите автомобили. Но, како поздрав до своите предци, „Mistral“ навистина содржи влошка од дрво и килибар што ја содржи скулптурата на „танцувачкиот слон“ создадена од постариот брат на Еторе, Рембрант во зората на минатиот век.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП