Дисконтите и супермаркетите веќе не продаваат само намирници. Алати, украсни предмети и облека ги полнат полиците, но Лидл следната година би требало да изгледа поинаку.
Дисконтот Лидл не продава само храна, туку и разни стоки од т.н. непрехрамбена област. Ова вклучува понекогаш неделни променливи зделки за алати, облека, куќни производи и електроника, кои исто така може да се најдат во онлајн асортиманот на дисконтот. Сепак, според порталот Lebensmittelzeitung, Лидл ќе отстрани некои артикли од својот асортиман до крајот на годината. И тоа индиректно благодарение на клиентите, пренесува списанието Fenix.
Понудата без храна е навистина профитабилна за гигантот со попусти. Освен свежите пекари во продавниците, делот за намирници е еден од особено профитабилните продажни простори, иако во последно време има проблеми. Прво тоа беа нарушените синџирите на снабдување и последователните големи проблеми со испораката, а сега станува збор за штедливи клиенти.
Затоа што бизнисот со артикли чии цени се повисоки од 20 евра пропадна во изминатите неколку недели и месеци. Дисконтот се сомнева дека зад ова стои стравот од постојано зголемување на трошоците за енергија – клиентите стануваат се поштедливи.
Ова е причината зошто Лидл нарача значително помалку производи од непрехранбениот сектор за 2023 година, пишува Lebensmittelzeitung.