20 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Audi“ го претстави својот најголем сериски автомобил (ФОТО/ВИДЕО)

„Audi“ го претстави својот најголем сериски автомобил (ФОТО/ВИДЕО)

Германскиот производител „Audi“ го претстави својот прв автомобил дизајниран специјално за своите клиенти во Кина. Досега компанијата користеше поинаков пристап, дизајнирајќи варијанти на своите сегашни модели (најчесто со долго меѓуоскино растојание) за најголемиот светски пазар, но сега одлучи да заземе поинаков пристап.

Новиот автомобил го доби името „Q6“, што дефинитивно е погрешно, бидејќи овој кросовер е поголем од добро познатиот „Q7“. Тоа е најголемиот сериски автомобил на „Audi“ до сега, и додека „Q7“ се базира на „MLB“ платформата со надолжен мотор, „Q6“ користи поедноставна и поевтина „MQB Evo“ архитектура со попречен мотор и примарен погон на предните тркала.

Најблискиот роднина на „Audi Q6“ во техничка смисла е кросоверот „Volkswagen Teramont“, а двата автомобили имаат меѓуоскино растојание од 2.980 mm. Сепак, „Q6“ се разликува бидејќи има своја каросерија со оригинални надворешни панели и сопствен дизајн. Неговата должина е 5.099 mm наспроти 5.063 mm за „Q7“. Ширината е 2.014 mm наместо 1.970 mm, а висината е 1.784 mm наместо 1.741 mm.

За кросоверот се нудат тркала со дијаметар од 19 до 21 инчи, како и спортски пакет со различна решетка и богат црн декор наместо основниот хром.

Во внатрешноста исто така нема трага од „Teramont“. Предниот панел на „Audi Q6“ е дизајниран во модерен стил на „Audi“ со три екрани – екран со инструменти со дијагонала од 12,3 инчи, мултимедијален екран со дијагонала од 10,1 инчи и приказ на климатските и системите за греење со дијагонала од 8,6 инчи. Вградена е и рачка на менувачот специфична за „Audi“, која е обвиткана во кожа.

Веќе во својата основна верзија, „Audi Q6“ има три реда седишта, со простор за три во втората, како и тризонска клима. Во поскапата верзија, во вториот ред се поставени посебни седишта со греење, вентилација, масажа и делумно електричен погон.

Во однос на моторите, „Audi Q6“ е обединет со кинескиот „Teramont“. Има избор на 4-цилиндричен 2.0 TFSI мотор од серијата EA888 во две верзии на моќност – 231 или 265 ks, како и V6 2.5 турбо мотор (299 ks) од серијата EA390. Сите се опремени со 7-брзински автоматски менувач со двојна спојка и систем за погон на сите тркала „quattro“ со спојка на задната оска, иако „Teramont“ е исто така со погон на предните тркала.

„Audi Q6“ ќе го произведува заедничкото вложување „SAIC Volkswagen“, кое го произведува и „Teramont“. Сега се прифаќаат нарачки за моделот, а цените се движат од 74.000 до 96.000 долари. За споредба, оригиналниот „Volkswagen Teramont“ во Кина е многу поевтин – 44.000-60.000 долари. Но, „Audi Q7“ увезен од Европа чини најмалку 94.000 долари.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП