29 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Pernod Ricard“ има план за да го поттикне растот

„Pernod Ricard“ има план за да го поттикне растот

Француската групација за алкохолни пијалоци „Pernod Ricard“ во средата соопшти дека се потпира на своето портфолио на брендови од висока класа и зголемената употреба на податоци за подобро да ги предвиди навиките на потрошувачите и да ги прилагоди цените за да го забрза растот на продажбата на среден рок.

Втората по големина светска групација за алкохолни пијалоци по „Diageo“ рече дека ќе се стреми кон годишен раст на органската продажба на горниот дел од опсегот од 4-7% на среден рок.

„Pernod“, чии брендови ги вклучуваат коњакот „Martell“, шампањот „Mumm“ и вотката „Absolut“, повтори дека има за цел да ја зголеми својата оперативна профитна маржа за 50-60 базични поени годишно, сè додека успее да постигне годишен раст на органската продажба од 4-7%.

„Цените ќе бидат клучни, дополнително зајакнати со употреба на податоци за предвидување на навиките на потрошувачите и трендовите во индустријата“, велат од компанијата.

Од „Pernod Ricard“ се исто така посветени на подобрување на оперативната ефикасност и одржување на трошоците за рекламирање на 16% од продажбата.

Финансиските цели претставени во средата во голема мера се гледаат како продолжение на претходните амбиции во рамките на тригодишниот план за трансформација и забрзување започнат во 2018-та година.

По веста, акциите на „Pernod“ паднаа за 1% до 179 евра по акција.

„Компанијата не ја подигна границата премногу високо, што остава простор за подобри резултати ако растот се случи побрзо и го намалува ризикот од разочарување ако растот се покаже побавен“, велат аналитичарите на „Jefferies“ во коментар.

Сепак, аналитичарите во „JP Morgan“ забележуваат: „Веруваме дека за сега, континуитетот на финансиските цели нуди смирувачка порака против нестабилниот пазар и расположението на инвеститорите, кои на некој начин станаа претпазливи за алкохолните пијалоци“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП